בחירת יעד לנופש ביוון

יוון הייתה מאז ומתמיד יעד מועדף על מטיילים ונופשים ישראלים. הטיסה הקצרה יחסית, המגוון הרחב של אתרי נופש ובתי מלון, ההיסטוריה שבאה לידי ביטוי באתרים העתיקים כמו האקרופוליס ומקדש אתנה והמטבח היווני העשיר שמוכר לישראלים מאד, גרמו לכך שהזמנת נופש ביוון היא דבר שבשגרה עבור ישראלים בכל ימות השנה ואפילו באמצע החורף. יתרון נוסף בבחירה בנופש ביוון היא העובדה שהוא מתאים גם לזוגות שמחפשים גיחה רומנטית בכל עונות השנה, גם משפחות עם ילדים וגם קבוצות של חברים שרוצים לבלות ביחד כמה ימים על אחד החופים ביוון ולכל מי שצריך כמה ימים של התנתקות, גם באמצע החורף.

איפה נופשים ביוון?

יוון מציעה אפשרויות בלתי מוגבלות של נופש לאורך כל ימות השנה. גם בחורף בדיקת מזג אוויר ביוון תגלה כי ישנם מקומות שאפשר להנות מהם, להשתזף ולהרגיש כאילו שזה קיץ גם בחודשים כמו דצמבר, ינואר ופברואר. אחד המקומות האטרקטיביים ביותר ביוון הוא כמובן רודוס, שאהובה במיוחד על המטיילים הישראלים, זוגות ומשפחות כאחד. בכל עונות השנה נופש ברודוס מאפשר הירגעות מוחלטת ופינוק אמיתי, עם מלונות שקרובים לחופים, אטרקציות יפיפיות על האי ובאיים הסמוכים לו, מסעדות יווניות אותנטיות וחיי לילה סוחפים ומהנים. אפשר להזמין במהלך כל ימות השנה חבילות נופש ברודוס שכוללות טיסות, חדרים בבתי המלון הטובים ביותר באי וגם העברות משדה התעופה אל בתי המלון ובחזרה. יתרון נוסף של נופש ברודוס וביוון בכלל הוא העובדה שבדרך כלל אפשר להזמין את החבילה גם ברגע האחרון.

בקיץ ובחורף – הבחירה הנכונה היא יוון

יוון מציעה לתיירים הישראלים מגוון רחב של חבילות נופש מפנקות, בכל אייה וגם באיזור אתונה. היא אידיאלית לנופש בכל ימות השנה ואם נערוך בדיקת מזג אוויר ביוון גם כשאצלנו גשום וקר נגלה שיש מקומות שאפשר לנסוע אליהם בלי שטיפת גשם אחת תרד עלינו. יוון מספקת הזדמנות נהדרת לחופשה ספונטנית או מתוכננת בחורף, עם כל המשפחה, עם בן או בת הזוג וגם עם החברים הכי טובים. זוהי כנראה הסיבה שהיא מובילה ברשימת היעדים האהובים על הישראלים כבר שנים רבות.