בטון מוחלק – חומר בסיסי לעיצוב מתוחכם

בניית בית יכולה להיות משימה מפרכת שעלותה יקרה. יחד עם זאת, בעיצוב בית חדש ניתן לגוון ולהשתמש בחומרים שונים וחדישים הנותנים נופך חדש ומעוצב. חומר כדוגמת בטון מוחלק יכול לתת את הנגיעה העיצובית הרצויה יותר מכל שטיח יקר או וילון יוקרתי.

תופתעו לדעת כיצד בטון מוחלק נותן צורה חדשה לבית, באופן הפשוט ביותר.

מהו בטון מוחלק

אז ממתי נכנס בסערה בטון מוחלק אל חיינו, ומה אנחנו יכולים להפיק ממנו? ריצוף בטון מוחלק היא מגמה חדשה יחסית בנוף העיצובי ברחבי העולם. אם בעבר נעשה שימוש בריצוף בטון מוחלק במוסדות גדולים כדוגמת מסעדות או אולמות אירועים, הרי שכיום המגמה של בטון מוחלק תופסת תאוצה גם בבתים פרטיים.

יישומו של ריצוף בטון מוחלק מתבצע תוך פרק זמן קצר. בתוך ימים ספורים בלבד. זהו אחד היתרונות המשמעותיים שלו.

ריצוף בטון מוחלק נוצר כאשר יוצקים בטון באתר בנייה לתבניות מוכנות מראש או לתוך רצפת חדר מוכנה מראש.

הבטון נע ממקום למקום בתוך משאבת בטון.

יתרונותיו של בטון מוחלק

יתרונותיו של בטון מוחלק הם רבים. וניתן למנות רק כמה מהם. בטון מוחלק מאפשר ביצוע מהיר של העבודה היות ומדובר בחומר נוח לעבודה.

בטון מוחלק מאפשר יצירת מראה חלק וטבעי שאיננו מחוספס ומלאכותי, וכך מרוויחים שני דברים בו זמנית.

בטון מוחלק מאפשר יצירת משטחים גדולים אשר לא מצריכים חיבורים. המראה המתקבל הוא שונה לגמרי ממרצפות רגילות.

יתרון מהותי של בטון מוחלק הוא האפשרות לבחור את הגוון הרצוי עבורנו. בטון מוחלק יכול לקבל מגוון של גוונים לפי בחירה. ויחד עם זאת, היתרון החשוב ביותר של ריצוף באמצעות בטון מוחלק היא העמידות. ריצוף בטון מוחלק הוא ריצוף המחזיק מעמד לאורך זמן וזקוק לתחזוקה מינימאלית.

איזה מראה מעניק בטון מוחלק?

בשונה מהדימוי הגס שיש לבטון בקרב הציבור הרחב, נראה כי בטון מוחלק הוא בחירה מועדפת בקרב אנשים הרוצים לשוות לביתם מראה קלאסי ומעוצב.

בטון מוחלק נותן מראה נקי ומסודר לבית, ונראה נהדר בחללים גדולים ופתוחים.

ישנם אנשים אשר  חוששים כי בטון מוחלק ייתן מראה גס ולא נקי לדירתם, בעיקר בעקבות רושם ישן שנוצר לאחר ביקור במסעדה או בחללים מעוצבים גדולים. למרות זאת, כיום דווקא אנשים רבים מתחילים להתרגל למראה המאסיבי אך הנקי של בטון מוחלק.

כתיבת תגובה