ביטוח בית משותף

לכל הישראלים יש לא מעט הוצאות כספיות בכל חודש, החיים בעשור השני של שנות ה2000 יקרים ברמה מטורפת אבל יש הוצאות שאסור לוותר עליהם- ביטוח רכב או דירה למשל. לא רוצים נדנודי שינה בלילה? רכשו ביטוח רק בחברות טובות.

כמעט כל שנה עלויות הביטוח מרקיעות שחקים אבל מי שרוצה יכול לחסוך, רוצים לבטח את הבית? איפה רוכשים ביטוח בית משותף? בואו לקרוא כמה דגשים על חידוש פוליסת הביטוח, איך משווים עלויות ואיך למצוא ביטוח בית בזמן קצר?.

הביטוח לקראת סיום? אין טעם לחכות לרגע האחרון מומלץ להשוות מחירים לפחות שבועיים לפני סיום הפוליסה. אם תתחילו מוקדם יותר תוכלו לבדוק כמה הצעות מחיר ולכך להשוות ולחסוך.

איפה הכי כדאי לעשות ביטוח? חפשו הצעות מחיר גם אצל חברות ביטוח וגם אצל סוכן מורשה. לרוב יש פער גדול במחיר מה שמבטיח לכם חסכון ניכר במחיר ויש גם אבל, בדקו האם יש הבדלים בסעיפי הפוליסה.

אפשר לחסוך עוד? יש מספר דברים שיחסכו לא מעט כסף למשל: כמה נוסעים יש ברכב? האם יש לכם קודן או איתוראן? אתם צריכים ביטוח שמשמות? כל שינוי שכזה עולה כסף ומהסיבה הזאת מה חשוב לכם שיכלול הביטוח ומה לא.

כדאי שכל סוגי הביטוח שלכם יהיו אצל חברה אחת, למשל: ביטוח נכס למשכנתא ביטוח מכונית ביטוח נסיעות וביטוחים שונים ונוספים. זה פשוט יותר ונוח שמרכזים את הכל במקום אחד וגם אפילו זול יותר.

נסו גם לבדוק עם בני משפחה או חברים, אולי להם יש רכב בדיוק כמו שיש לכם? אולי תקבלו מהם המלצה על סוכן אמין ומקצועי? יכול להיות שכן ואולי לא כדאי לשאול בכל זאת. אנחנו בארץ קטנה ותמיד יש מישהו שמכיר מישהו שיכול לסדר מחיר.

יש הרבה אנשים שמתלבטים איזה ביטוח לעשות, לעשות גם מקיף? שמשות ורכב חלופי? תמיד מומלץ ללכת על מקיף, כך גם בביטוח בריאות או ביטוחים אחרים.

ועצה אחרונה: מאוד כדאי לקבל מספר הצעות מחיר, לקרוא את כל הפרטים בפוליסה לבוחר פוליסה שמכסה כל תרחיש ותעלו על הכביש בזהירות! מי שבודק חוסך.

כתיבת תגובה