ביטוח רכב לחודש – האם זה משתלם?

מה נכלל בביטוח חובה?

כמעט לכולנו יש רכוש יקר-ערך. החפצים הללו לא רק עלו לא מעט כסף, אלא גם יש להם ערך סנטימנטלי בשבילנו. בגלל זה, כדי שדבר לא יאונה לרכושנו, עליכם לדאוג שיהיה ביטוח שיוכל לסייע לכם במקרי חירום.

כשמדובר במכוניות, לחברת הביטוח ישנה משמעות רבה, שהרי פרט למקרים של גניבה, יש אפשרות שתתרחש תאונה. בסנריו זה חשוב מאוד שיהיה מי שיוכל לטפל בנזקים של הרכב שלכם, של הרכב הנוסף ולאלה הנגרמו לכם פיזית. אתם יודעים בכלל איזו חבילת ביטוח מתאימה לאוטו שקניתם? כל המידע על ביטוח במאמר שכאן.

ביטוח רכב לחודש – מידע ועלויות

בימינו בשוק התחרותי של עולם הביטוח תוכלו למצוא פוליסות רבות, לכן יש צורך לרכוש את זאת שהכי משתלמת. מהם הפרמטרים החשובים שקובעים את המחיר הסופי?

סוג הרכב – את המכוניות אפשר לחלק למספר קטגוריות שונות בהתאם לגודל ומחיר הרכב. כמה שכלי הרכב שברשותכם עולה יותר, כך גם מחיר הביטוח שיהיה עליכם לעשות עבורו יהיה יקר יותר.

הגיל של הנהג – הוצאתם את הרישיון לרכב לאחרונה? אם לפי החוק אתה עדיין מה שנקרא נהג חדש, תיאלץ לשלם לא מעט בעקבות התאונות . ככל שגדל הותק, כך המחיר יהיה נמוך יותר.

ביטוח חובה מקיף – לא כל פוליסה מכסה נזקים באופן מלא. חוץ מהביטוח שהוא חובה, ישנה האופציה להזמין גם ביטוח מקיף בעבור כיסוי נוסף של נזקים אם קרתה תאונה. יותר מזה, אפשר גם לשלם קצת יותר על מנת להמנע מההשתתפות העצמית אם נגרם נזק לאוטו

רוצים להשוות פוליסות? כנסו.

אם נסכם את הדברים

אז נכון, אם כבר בחרתם לקנות כלי רכב פרטי, העלויות הנלוות לכך יכולות להגיע לאלפי שקלים, אך כאשר מדובר על עניין קריטי כמו החיים שלכם – המחיר הוא לא שיקול. פרט לעובדה שנסיעה ברכב בלי ביטוח זאת עבירה על החוק, אם התרחשה, חלילה, תאונה, חשוב שתדעו שהינכם צפויים להתמודד עם הוצאות של בתי החולים, טיפולי השיקום והנזקים שנגרמו למכונית. חסכו את עוגמת הנפש – הגיע הזמן לבטח את האוטו!

כתיבת תגובה