ביטוח רכב לחיילים – מה יש לדעת?


כמה אתם משלמים על הביטוח?

כמעט לכולם יש רכוש חשוב ויקר. החפצים האלה לא רק עלו ביוקר, אלא גם יש להם ערך מוסף בשבילנו. מהסיבה הזאת בדיוק על מנת שדבר לא יקרה לרכושנו, כדאי לוודא שיש ביטוח שיהיה שימושי במקרה של נזק.

כשמדברים על רכב, לסוגית הביטוח יש חשיבות מיוחדת, שכן מלבד מקרים של גניבת הרכב, תמיד ישנו סיכוי שתהיה, חלילה, תאונה. במקרה שכזה חייב להיות מישהו שיוכל לדאוג לנזקים של המכונית שלכם, של הרכב הנוסף וגם לאלה שנגרמו לכם פיזית. יש לכם בכלל מושג איזה סוג של ביטוח מתאים לכם? כל המידע על ביטוח בטקסט הזה.

תעריף ביטוח חובה – מהם הסוגים השונים?

כיום בשוק התחרותי ביותר של תחום הביטוח אפשר למצוא לא מעט פוליסות ביטוח שונות, לכן צריך לבחור את הטובה ביותר. מהם השיקולים החשובים אשר משפיעים על מחיר הפוליסה?

גודל האוטו – רכבים מחלוקים למס' קטגוריות שונות בהתאם לגודל ומחיר הרכב. ככל שהרכב שברשותכם יוקרתי יותר, הביטוח שיהיה עליכם לעשות עבורו יתפח.

גיל הנהג – השגתם את הרישיון בזמן האחרון? אם עוד לא עברו שנתיים ואתה נהג צעיר, יהיה עליך לשלם על חבילת ביטוח יקרה בגלל התאונות אליהם נקלעים נהגים צעירים. ככל שגדל הותק, כך המחיר יוזל.

סוג חבילת הביטוח – לא כל פוליסה מכסה את כל הנזקים. פרט לביטוח שהוא חובה, ישנה האפשרות לרכוש ביטוח מקיף המאפשר כיסוי נוסף של נזקים במקרה של תאונה קשה. בנוסף, באפשרותכם לשלם יותר על הביטוח בכדי להמנע מדמי ההשתפות העצמית אם יתרחש אסון

מעוניינים במידע נוסף? כנסו לאתר.

בסופו של עניין

אומנם אם קניתם מכונית פרטית, ההוצאות הנלוות הן תיק רציני, ובכל זאת, כשזה מגיע למשהו רציני כמו חיי משפחתיכם – זאת בכלל לא שאלה. בנוסף לעובדה שנהיגה ללא ביטוח היא לא חוקית בארץ, אם תקרה תאונה, כדאי לדעת שהינכם צפויים להתמודד עם ההוצאות של בתי החולים, השיקום (אם יש צורך) ותיקון המכונית. חסכו את הסיוט מעצמכם – הגיע הזמן לבטח את האוטו!

כתיבת תגובה