ביטוח רכב מחיר מצויין

האם האוטו שלכם מבוטח?

לכולנו רכוש יקר-ערך. הפריטים הללו אינם רק יקרים לכיסנו, אלא גם יש להם ערך סנטימנטלי עבורנו. בגלל זה, כדי לשמור על הרכוש שלנו, חשוב לברר אם יש להכל ביטוח שיכול להיות מאוד שימושי אם התרחש אסון.

כאשר מדובר במכוניות, לסוגית הביטוח יש משמעות רבה, שהרי פרט לפריצת האוטו, תמיד ישנו סיכוי שתתרחש תאונה. במקרה כזה חובה שיהיה מישהו שיטפל בנזקים של רכבכם, של המכונית השנייה והכי חשוב – אלה שנגרמו לכם. חושבים שאתם יודעים איזה ביטוח יתאים לאוטו שיש לכם? תשובות לשאלות אלה ועוד במאמר שפה.

ביטוח חובה מחיר – לקרוא את האותיות הקטנות!

כיום בשוק הכה תחרותי של חברות הביטוח השונות יש חבילות ביטוח שונות, לכן חשוב לרכוש את הטובה ביותר. מהם אותם הפרמטרים אשר קובעים את עלות פוליסת הביטוח?

מחיר המכונית – את הרכבים אפשר לחלק למספר קטגוריות ע"פ עלות הרכב. כמה שהאוטו שברשותכם עולה יותר, ככה גם הביטוח שיהיה עליכם לעשות עבורו יעלה לכם יותר.

גיל הנהגים – קיבלתם את הרישיון לאוטו בשנה האחרונה? אם אתה נהג חדש או צעיר, יהיה עליך לשלם על ביטוח יקר בשל התאונות שנהגים צעירים גורמים להן. ככל שעולה הוותק, כך מחיר הביטוח יוזל.

סוג הביטוח שעושים – שימו לב שלא כל פוליסת ביטוח מכסה את כל הדברים. חוץ מהביטוח שהינו חובה, ישנה האופציה לבחור גם בביטוח היקפי בשביל כיסוי ופיצוי אם התרחשה תאונת דרכים. כמו כן, ניתן להוסיף מעט כסף בשביל להמנע מדמי ההשתפות העצמית אם תקרה תאונה

צריכים הצעת מחיר לביטוח? לחצו על הקישור הבא.

לשם סיום

נכון, אם כבר רכשתם מכונית חדשה, ההוצאות מסביב יכולות להיות מעיקות, עם זאת כשמדובר על עניין רציני כמו חיי יקירכם – זו בכלל לא שאלה. בנוסף לעובדה שנהיגה ברכב בלי ביטוח היא עבירה על החוק, אם התרחשה, חלילה, תאונה, כדאי לדעת שאתם צפויים לשאת בהוצאות היקרות של הטיפולים בביה"ח, תהליך השיקום ותיקון האוטו. חבל על עוגמת הנפש – הגיע הזמן לבטח את הרכב!

כתיבת תגובה