בית דפוס ופנקסי חשבוניות

פנקסי חשבוניות ומוצרי דפוס

כאשר נכנסים לעולם המרתק של בית דפוס מתחילים להבין הרבה מאוד דברים שקשורים למיתוג ואולי לא הבנו בדיוק בהתחלה. רק ברגע שאני הכרתי אישית איך מתנהל העולם בבית דפוס- אני יכול אישית להגיד שכל מה שאנחנו מבינים עליו, זה כבר לא נכון. הנה הסבר קצר, מקווה שזה יהיה מעניין לכם.

אנחנו בישראל בניגוד למקומות אחרים בעולם, רגיל להסתכל על כל בית דפוס ולראות בו אויב מושלם, למה? כי אנחנו מסתכלים על כל דבר ככה, לא רק בתי דפוס. כל אחד שמבקש כסף הוא אויב. הבעיה עם דפוס שכאן לא מדובר במוצר, אלא בשירות.

נכון שאנחנו הולכים לבית דפוס ומתווכחים על המחיר של כרטיסי ביקור, אבל האמת היא שזה ללא מדויק, אנחנו בעצם מתווכחים על כמה זמן המעצב שאני עובד מולו יוכל להקדיש לעיצוב כרטיסי הביקור שלי. אם אני סוחט את איש המכירות עד הסוף- הוא יקדיש לזה ממש מעט. זה כל העניין. תחשבו על זה כאשר אתם הולכים לבית דפוס לעשות ולעצב פליירים.

פנקסי חשבוניות

כולם צריכים פנקסי חשבוניות, אין מישהו שלא זקוק להן בדחיפות. כל הזמם. העניין הוא שבתי דפוס לא מתלהבים במיוחד מיצירת חשבוניות, בעיקר כי אין להן הרבה רווח מזה. אז יש בעיה אמיתית למצוא בית דפוס שיעשה לכם פנקסי חשבוניות ויעמוד בזמנים.

אנחנו בניו ויז'ן מדיה נשמח מאוד להדפיס לכם חשבוניות במהירות האפשרית באיזה כמות שתהיו צריכים. פשוט תפנו אלינו ואל תפחדו משום דבר, אנחנו כאן בשבילכם.

מגנטים- לכל צורך או אירוע

מגנטים משמשים אותנו בהרבה דברים בשגרת החיים שלנו אך כאשר אנו נזכיר את המילה מגנטים הדבר היחיד שיעלה בראשנו יהיה אותם מגנטים שאנחנו מדביקים על המקרר ונעזרים בהם כדי לתלות מסמכים חשובים או תמונות של בני משפחה וחברים. אותם מגנטים משמשים לצרכי פרסום, חברות רבות בוחרות להדפיס פרסומות על גבי מגנטים בגודל כרטיס ביקור..

הדפסה על גבי מגנטים הינה שיטה מעולה לפרסם בית עסק, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בבית עסק שמספקים שירותי משלוחים. גם בעידן האינטרנט שקיימת האפשרות של חיפוש מהיר באחד ממנועי החיפוש המתקדמים, כאשר אנו רוצים להזמין פיצה אנו נעדיף לשלוף מגנט של אחת הפיצריות הקרובות למקום מגורנו ולהשתמש במספר הטלפון המודפס על גבי המגנט. אז למה בעצם לא כל בית עסק יוצר פרסום על גבי מגנטים?

אם כן, השאלה הנ”ל הינה שאלה נכונה לשאול אך קיימים מגוון רחב של בתי עסק ולא כולם רוצים לפרסם את עצמם בדרך של הדפסת תמהיל שיווק על גבי מגנטים, אולי מאחר שעלות מגנטים הינה עלות יקרה יותר מעלותם של כרטיסי ביקור או פליירים או פשוט מדובר בבתי עסק סולידיים שקהל הלקוחות שלהם ישמח לקבל כרטיס ביקור שבו הפנייה ללקוח הינה יותר אישית, לדוגמא: משרד עורך דין פרטי או קליניקת פסיכולוג. כולם הרי יסכימו שעסקים מן הסוג הזה הינם עסקים שונים מפיצריות שמבצעות כמות גדולה של משלוחים בכל יום.

תחשבו רגע אחד על זה, האם נראה לכם הגיוני לוותר על אפשרות פרסומית זולה ויעילה מאוד? אני מאמין שתבחרו לא לעשות את זה. יש לכם כאן הזדמנות פשוטה וקלה מאוד, כל מה שצריך לעשות זה להשאיר אצל כל לקוח שאתם נפגשים איתו- כרטיס ביקור או מגנט שלכם. הרי זה מאוד פשוט, לא? ברגע שתתחילו לעשות את זה, מהר מאוד תשימו לב שאחרי כמה זמן, אנשים חוזרים אליכם כדי לקבל עוד שירותים. כמה רע זה כבר יכול להיות? הרי אין לכם שום עבודה שאתם צריכים לעשות באמת. רק תשאירו כרטיס ביקור או מגנט.

כתיבת תגובה