בית משפט לתעבורה

בית משפט לתעבורה

נסעתם בכביש ונעצרתם על ידי שוטר, ישנה אפשרות שתזומנו לבית משפט לתעבורה.

זימון לבית משפט לתעבורה יכול להתקבל על ביצוע של כמעט כל עבירה ועליכם להיות מוכנים לכך ולהיערך בהתאם.

מהו בית משפט לתעבורה?

בית משפט לתעבורה עוסק במגוון נושאים הקשורים לנהיגה  מעבירות קלות כמו קנסות על חניה או אי ציות לרמזור ועד עבירות פליליות כמו גרימת מוות ברשלנות או עבירות "פגע וברח".

ברגע שמקבלים כתב אישום יש לבדוק את פרטיו: שם בית המשפט המוזכר,פרטי הנאשם, מהי העבירה שבוצעה ומה החוק שעליו עבר הנאשם, בנוסף כדאי לבדוק מיהם עדי התאונה או העבירה ולנסות להביא עדים אשר יוכלו לעזור לך באמצעות עדות בבית המשפט.

בעבירות קלות יכול בית המשפט לתעבורה לדון ולשפוט את הנאשם בתיק ללא נוכחותו הפיזית של הנאשם ולעומת זאת לא יכול ליטול בית המשפט עונש של מאסר שלא בפני הנתבע.

כאשר מגיעים לבית המשפט רצוי להביא מסמכים הקשורים לנהיגה כמו: רישיון נהיגה, רישיון רכב וביטוח רכב וזאת על מנת לזרז את הליכי המשפט ואף דבר זה יכול לעזור בהקלת העונש.

לאחר גזר הדין יש לשלם את הקנס אם נקבע באופן מיידי על מנת להימנע מקנסות וריביות. אם וכאשר הרישיון נפסל לתקופה מסוימת, מאותו רגע אסור לנאשם לנהוג בכל רכב כלשהו.

מתי ניתן לערער?

ערעור ניתן להגיש לבית משפט מחוזי אם לא חלפו 45 ימים ממתן פסק הדין, כמובן שכדאי לתת את הטיפול בערעור וכן בכתב האישום עורך דין לענייני תעבורה.

על מנת שנוכל לקבל מידע על נסיבות המקרה שלכם, צרו עמנו קשר על מנת לקבל ייעוץ משפטי מעורכי דין לתעבורה מנוסים ומקצועיים שיעזרו לכם לטפל בכתב האישום אל מול בית המשפט. עורך דין תעבורה, גירושין, חקירות.

כתיבת תגובה