בנייה בגבס – מדוע כדאי לבצע שיפוצים באמצעות בנייה בגבס

כעת, עבודות הגבס משמשות לעיצוב בית המגורים. חישוב כספי הוא אחד הטעמים.
שיפוץ באמצעות גבס הוא מהיר, פשוט וכמובן זול באופן משמעותי מהשיפוץ הרגיל. ענין זה מתבטא אף ביופי וטיב הליטוש הסופי. מומלץ במיוחד לבחור איש מקצוע, אשר מיומן בעבודות גבס ויודע ליצור עבודות העומדות בתקנים.

בניה בגבס – שיפוץ וסגנון ברמה איכותית

  • גבס הינו מינרל העשוי מגופרית וסידן. הגבס נעשה גמיש ורך על ידי חימום מתאים. את הבניה בגבס אפשרי לבצע בנוחות רבה וניתן גם לפרק מהר במידה והתוצאה המוגמרת לא מוצאת חן בעיני הלקוח. אחד המינוסים של הגבס הוא : שהוא לא מתאים לקירות חיצוניים היות ואינו מחזיק מעמד במים.

    עבודות גבס אפשר לבצע בכל מיני דרכים ובמקומות כאלה ואחרים בבית כדי לשדרג אותו. אפשרי להסתיר מערכות מיזוג וחימום ולהנמיך תקרות ובאופן של שילוב גופי תאורה. כמו כן, אפשר לעשות נישות ייחודיות במקומות שונים ופרקטיים בבית, לויטרינות, כוורות, מדפים לספרים, פינות נוי ועוד.

    הבניה בגבס כוללת את עבודת הגבס עצמה, עבודת נגרות (במידה ויש צורך), צביעה, הכנת חשמל והדבקת פנלים. הצעת המחיר כוללת את כל העבודות הנספחות הנ"ל. חיוני מאוד לבדוק עבודות אחרות של הקבלן כדי להתרשם ממומחיותו וטיב עבודתו. בהסכם ההתקשרות עם הקבלן חיוני לכלול את משך זמן העבודה עד סיומה וגם סעיף המעניק אחריות על העבודה לפרק זמן מקובל.

בניה בגבס – באיזה דרך אפשרי ומתי רצוי לבנות בחומר הגבס

  • הגבס עשוי באופן של לוחות. את הלוחות האלו מנסרים לגודל המבוקש ומחברים אותם אל מבנים מפח או מחומר מתכתי אחר שאותם יוצרים מראש. לוחות הגבס מותאמים לתכליות שונות המתאימים לסוגיהם. קיימים לוחות שמתאימים לחדר האמבטיה ואלו עשויים על יסוד שמן כדי שיהיו עמידים לנוכח לחות,לוחות גבס על בסיס צמנט שמשתמשים בהם לבניה בקירות הנמצאים בחוץ כמו גדרות, ולוחות גבס עם תוסף חומצתי שעמידים יותר נגד אש.

    תקרות אקוסטיות אף הן עשויות מגבס. תקרות אקוסטיות תורמים לכך שהצלילים יהיו חדים וצלולים. תקרות אלו מתאימים במיוחד לאולפנים ולאולמי שמחות ואירועים. תקרות אלו בונים על ידי לוחות שעשויים ממתכת בעלות חורים שמטרתם לספוג את הרעש ומכסים הכול בגבס.

כתיבת תגובה