בניית בריכות שחייה – חברה שתגשים לכם כל מטרה וכל רעיון

בניית בריכות שחייה היא איננה פעולה פשוטה, אך במידה ותפנו אל החברה שלנו, תוכלו ליהנות מבנייה של בריכה איכותית ובטיחותית אשר מתאימה בדיוק לטעם האישי שלכם. החברה שלנו הוקמה בשנת 1990 על ידי דוקטור בהנדסת מכונות וכיום היא מנוהלת על ידי מהנדס חשמל בכיר אשר עובד גם כסמנכ"ל תפעול ופיתוח עסקי. כבר מעל לשני עשורים אנו עובדים במרץ, מתכננים ויוצרים פתרונות הנדסיים ויצירתיים עבור בתים פרטיים, מתקנים ציבוריים ומרכזי תעשייה. אנו עושים זאת באמצעות צוות מיומן אשר מכיל אנשי הנהלה מנוסים, מעצבים ומהנדסים.

השילוב בין אנשי המקצוע המוכשרים אשר עובדים אצלנו ובין כמות ההשקעה שלנו, (אנו משקיעים בכל פרויקט את מלא האנרגיה, המחשבה ותשומת הלב), מאפשרים לנו לענות על הציפיות של הלקוחות. בין מגוון המוצרים הנהדרים שלנו תוכלו למצוא :גג נעלם בלחיצת כפתור, רצפה מתקפלת לבריכת שחייה, ג'קוזי נעלם, חלון מעלית, כיסוי במה לג'קוזי, רצפה נעה ועוד.

בניית בריכות שחייה – הבריכה הבטוחה שלכם

בריכות שחייה פרטיות עשויות לשפר ולשדרג את הבית שלכם בצורה משמעותית. בצורה זו, תוכלו לשחות בבריכה בקיץ וליהנות ממגע המים הקריר, תוכלו לחמם אותה בחורף ולחוש בחמימות וכמובן לא תצטרכו להימצא בבריכה עם אנשים זרים משום שהיא תהיה שייכת רק לבני המשפחה שלכם. החברה שלנו תוכל להתאים בריכות שחייה לבתים פרטיים, בתי יוקרה ועוד. משפחות רבות אינן מזמינות בניית בריכת שחייה משום שהן חוששות לביטחונם של הילדים, החברה שלנו פתרה את בעיית הביטחון באמצעות המצאה חדשנית אשר נקראת – רצפה מתרוממת עבור בריכת שחייה. החברה שלנו מציעה ללקוחותיה בחירה בין מגוון רצפות נעות, כך שכל לקוח יכול לבחור בעיצוב שמתאים לו.

עיצוב בריכות הינו חלק מהשירות שלנו ותוכלו לבחור בין מגוון סגנונות וחומרים שונים כמו –  עץ, זכוכית, אבן, פסיפס ועוד. הרצפה המתרוממת תאפשר לכם לבחור את עומק המים הרצוי בהתאם לגיל הילדים שלכם. בצורה זו תוכלו לשמור על ביטחונם. כמו כן, תוכלו לסגור את הבריכה לחלוטין. לאחר סגירת הבריכה תוכלו להיות רגועים לגמרי. לסגירת הבריכה יש יתרון נוסף – תוכלו לנצל את שטח החצר כרצונכם. בצורה זו תוכלו להזמין חברים ותוכלו לשבת בחצר ולשחק על המשטח היציב ללא כל חשש. תוכלו להיות בטוחים איתנו. בניית בריכה אצלנו היא החלטה חכמה ואחראית.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי החברה שלנו, העובדים המקצועיים שלנו, מגוון ההמצאות והפיתרונות ההנדסיים שיצרנו או במידה ויש לכם שאלות לגבי בניית בריכות שחייה, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה ונימוס.

כתיבת תגובה