בניית ציפורניים – כולם רוצים לנשק לך את היד

המודעות לגבי האסתטיקה והצורה החיצונית הינה חשובה ביותר עבור אנשים רבים. בעבר, היו רק הנשים מטפחות את עצמן, אך כיום פונה שוק האסתטיקה לכולם – גם לגברים, גם לנשים וגם לבני ובנות נוער. בין מגוון הטיפולים שניתן לקבל במכוני היופי תוכלו למצוא: הסרת שיער בשעווה אשר משאירה את העור חלק ומבריק לאורך זמן, הסרת שפם, עיצובי גבות אשר נותנים לפנים מראה נקי ואסתטי, טיפולי פנים מגוונים כמו למשל – טיפולי פילינג, טיפולים נגד כתמים, טיפולים נגד בעיית אקנה (פצעונים על הפנים), מריחת ג'ל לק אשר מחזיק מעמד לאורך שלושה שבועות וגורם לציפורן להיראות מבריקה ויפה, בניית ציפורניים אשר תסייע למראה האסתטי של הציפורן ועוד מגוון סוגי טיפולים.

אם אתם מעוניינים לבצע טיפולי יופי, חשוב שתקפידו לבחור בקוסמטיקאית מנוסה ומקצועית. קוסמטיקאית בעלת ניסיון תוכל להתאים לכם את הטיפולים באופן אישי.

בניית ציפורניים – כולם רצים לעשות ציפורניים, ואתם ?

תחום הציפורניים עבר שינויים רבים במהלך השנים האחרונות. היום, אוהבות נשים רבות לקבל טיפולי ציפורניים אשר מדגישים ומבליטים את הציפורן. בניית הציפורן מתבצעת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ובאמצעותה ניתן ליצור מראה מטופח ואסתטי אשר יחזיק מעמד לאורך זמן. כיום, יכולות גם נשים אשר סובלות מציפורניים חלשות או סדוקות, לקבל את הטיפול וליהנות מהמראה המעוצב והיפה.

הבנייה מתמקדת בסוג הציפורן, מבנה הציפורן, מבנה האצבע וטעמה האישי של הלקוחה. הקוסמטיקאית תוכל לבדוק את מצב הציפורניים, לערוך כמה ניסויים עם כמה סוגי ציפורניים מלאכותיות ויחד עם הלקוחה הן יחליטו על הקו המתאים ביותר. לאחר מכן, תבנה הקוסמטיקאית את הציפורן על כבי האצבע, תסדר, תייבש אותה ולבסוף תקשט אותה. נוסף על טיפול הבנייה תוכלו לבצע מניקור Express. מדובר על טיפול מניקור מהיר אשר מתאים בעיקר לאנשים שאין להם זמן. הטיפול נמשך כ- 15 דקות ומשאיר את הציפורניים נקיות, יפות ואסתטיות. יש לציין כי הטיפול מתאים לגברים ונשים. הקוסמטיקאית תוכל להעניק לכם גם טיפולי פדיקור מניקור אשר יסייעו למראה ולבריאות כפות הרגליים והידיים שלכן, עיצוב גבות ועוד. את כל הטיפולים הללו תוכלו לקבל אצל קוסמטיקאית בתא אביב, קוסמטיקאית בהוד השרון, בחיפה, בבאר שבע וכו'.

רוצים להרגיש יפים עוד היום ? בואו אל מכון היופי

אם אתם מעוניינים לקבל את טיפולי היופי המגוונים הללו, כמו למשל – פדיקור, מניקור, הסרת שיער בשעווה, בניית ציפורניים, טיפול פנים לעור שמן וכו' או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי הקוסמטיקאית וניסיונה, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציגה מטעם המכון תחזור אליכם בהקדם האפשרי ותענה על כל השאלות שלכם בהרחבה, סבלנות ונימוס.

כתיבת תגובה