בר/בת מצווה אירוע מיוחד

ימי הולדת הם חוויה מרגשת, בעיקר לבני ולבנות הגיל הצעיר. יש שמעדיפים לחגוג במסיבה עם חברים, יש כאלה שלא יוותרו על האטרקציות ליום המיוחד. אבל כאשר מדובר בחגיגת יום הולדת לגיל בר ובת מצווה, מדובר ביותר מיום הולדת רגיל. לפי המסורת היהודית זהו הגיל שבו על בנים ובנות להתחיל במילוי מצוות, והוא יום חגיגי במיוחד.

תכנון בר / בת מצווה בדרך כלל מקיף יותר מתכנון ימי הולדת. אירוע חגיגי מעין זה כולל רשימת אורחים גדולה יחסית, בחירה מדוקדקת של גן או אולם אירועים, וכמובן תכנון אטרקציות מרגשות לאורחים ולחברים הצעירים יותר.

מה לתכנן לקראת אירוע בר / בת מצווה

תכנון מראש – לרוב הכנת רשימת המוזמנים ובחירת המקום מתוכננים זמן רב מראש, הן בכדי לאפשר לאורחים להתאים עצמם ליום החשוב, והן כדי לדאוג ל'שריין" את מקום האירוע.
רשימת מוזמנים – אם חגיגת יום הולדת ניתן לתכנן כחגיגה נפרדת לבני משפחה וכמסיבה נפרדת לחברים, רשימת המוזמנים לבר או בת מצווה עשויה לכלול מגוון של אורחים קרובים ורחוקים, אורחים צעירים ואורחים מבוגרים יותר, שיש לקחת בחשבון בתכנון.
אופי החגיגה – מדובר בחגיגה שבמקורה היא משפחתית ומסורתית, ולכן בתכנון בר/בת המצווה ניתן לשלב את הפן הדתי-מסורתי, הסמליות שבמעבר מילדות לבגרות וחשיבות האירוע המשמח עבור בני המשפחה.
אופי המקום – מקומות פופולריים לעריכת אירועי בר/בת מצווה הם אולמות אירועים וגנים פתוחים. בבחירתם נלקחים בחשבון הפונקציונליות והסגנון: האם יתאים אולם סגור או אזור פתוח? האם מתוכנן אירוע חגיגי או מסיבה באווירה צעירה? כמו כן נלקחים בחשבון סביבת האתר, סגנון הקייטרינג, האטרקציות הנלוות לחגיגה ועוד.
עונת השנה – פעמים רבות, לעונה בה מתקיימת מסיבת בר / בת מצווה השפעה על בחירת מיקומו: בחורף הבחירה המועדפת היא באולמות סגורים, בקיץ במרחבים פתוחים. ניתן להחליט על המקום בהתאם למזג האוויר העונתי השורר באזור, או לבחור באולם אירועים המשלב את שתי האפשרויות.

בר / בת מצווה בירושלים

ירושלים היא מקום נפלא לחגיגות בר ובת מצווה. משולבים בה באופן מוחלט מאפיינים דתיים ואווירה קסומה, היסטוריה עתיקה ופולקלור מקומי וקוסמופוליטי. בעיר מגוון של אתרים יפים, אולמות אירועים המשקיפים על נופי העיר ועל ההרים הסובבים אותה, מבנים עתיקים ופינות חמד מקסימות. היא כוללת מגוון של אטרקציות נפלאות שניתן לשלבן בתכנון האירוע: מסלולי טיולים מעניינים, פעילויות מודרכות לצעירים ועוד.

ממגוון תכניות הבילוי והאטרקציות המקומיות שניתן לשלב במסיבת בת / בר מצווה בירושלים: עלייה לתורה בכותל (בליווי תזמורת), טיול בסמטאות או באתרים ההיסטוריים, פעילות מודרכת במוזיאונים (חוויה נפלאה לילדים). בכך לא מסתיים היום המעניין ומעורר ההתרגשות, וממשיך לארוחה חגיגית המשלבת אטרקציות מיוחדות במסעדה או אולם אירועים בירושלים.

כתיבת תגובה