בתי ספר לאנגלית או מורה פרטי

 

קיימות מספר שיטות ללימוד אנגלית לצעירים או מבוגרים. בתי ספר לאנגלית מציעים קורסים בהם מתבצעת למידה קבוצתית לצד שיעורים פרטיים או סדנאות מעשיות יותר. את שיטת הלימוד הטובה ביותר בעבור כל אדם בוחרים בהתאם לרמת האנגלית הקיימת, המטרה לשמה הוא החליט ללמוד אנגלית, התקציב הכספי והעדפות אישיות. הלימוד הקבוצתי לא מתאים לכולם, ישנם תלמידים שפורחים בתוך כיתות לימוד וישנם אחרים שלא מצליחים להביע את עצמם.

בתי הספר הטובים מקפידים כמובן לספק מדריכים טובים וללמד בקבוצות קטנות. אך תלמידים שמגלים כי הקבוצה לא מתאימה להם יוכלו לפנות אל מורים פרטיים וללמוד במסגרת של שיעורים פרטיים. בכדי להתרשם מהאווירה בכיתות הלימוד לפני ההרשמה כדאי יהיה להגיע לשיעור ניסיון ולבחון מספר מדריכים. שילוב של בית ספר טוב, מדריך טוב ותכנית לימודים נכונה יביא תוצאות.

יתרונות של מורה פרטי

גם בתי ספר טובים לא תמיד יכולים להתחרות בלימוד אחד על אחד עם מורה פרטי. המורים הפרטיים מציעים לתלמידים יחס אישי, הקשבה ולימוד נקודתי בהתאם לקשיים ספציפיים. לתלמידים שזקוקים רק לשיעור או 2 כדאי יהיה לבחור במורה פרטי. במקרים בהם יש צורך בלימוד ממושך יותר כדאי יהיה לעשות זאת במסגרת בתי ספר לאנגלית. המורים הפרטיים מלמדים את התלמיד בביתו ללא תמיכה של עזרים, ספרים ומערכות מולטימדיה. הסיוע שלהם יוכל להיות נקודתי לעזרה בשיעורי בית, הם פחות מתאימים להקניית כישורי שפה.

החיסרון המשמעותי ביותר בפנייה אל מורים פרטיים הוא המחיר. שיעורים פרטיים לטווח הארוך הם הוצאה כספית משמעותית. כאשר משלמים 70-150 שקלים בעבור כל שיעור ההוצאה הופכת לא פשוטה. שיעורים פרטיים בבתי ספר גדולים לאנגלית יוכלו להיות פתרון בעבור אנשי עסקים שזקוקים להתקדמות מהירה ולא מעוניינים לקחת חלק בלימוד קבוצתי. השיעורים הפרטיים אידאליים בעבור אנשים עסוקים שמתמרנים בין המון פעילויות בתוך לוח זמנים עמוס.

בתי ספר לאנגלית –יתרונות

כאשר רואים בלימוד אנגלית מקצוע הרמה והשירות נקבעים בהתאם. בתי ספר לאנגלית שעוסקים בלימוד אנגלית כבר שנים רבות, מעסיקים מדריכים נהדרים ומציעים מערכת של עזרים לתמיכה. בתי הספר מציעים לתלמידים מסלולים בהתאמה אישית, כמה רמות לימוד, מעקב אישי, לימוד קבוצתי ומסגרת פורמלית בה התלמיד יוכל להתקדם ולראות תוצאות. הרשמה לקורס אנגלית מביאה תוצאות, המדריכים מלאים במוטיבציה שחודרת גם אל התלמידים והופכת את הלימוד לחוויה חיובית.

בתי ספר לאנגלית מציעים לתלמידים תכניות פריסת תשלומים נוחות. בית ספר גדול יכול להרשות לעצמו לקבל תשלומים דחויים ולפרוס את החיובים לעשרות תשלומים ללא ריבית. מורים פרטיים לא יוכלו לעשות זאת. פרט לכך מציעים בתי הספר גם הנחות לרכישת קורסים נוספים, הנחות לבני משפחה נוספים שמצטרפים אל הקורס ואפשרות לרכוש ספרים ועזרי לימוד במחירים מוזלים. התחרותיות בין בתי הספר מעודדת את ירידת המחירים והמבצעים, מעת לעת אפשר למצוא קורסי אנגלית במחירים שווים לכל נפש.

 

berlitz

כאשר עולה הצורך בלימוד שפה מדוברת והבנת הייחודיות של תרבות שונה, ברליץ ערוכה לסייע לך בצורה הטובה ביותר בהשגת יעדך. לברליץ לימוד שפות ומגוון רחב של הכשרות, קורס פרטי, סמי פרטי וקורסים קבוצתיים. תוכניות הלימודים ומערך הלמידה מבוססים על ניסיון רב שנים בתחום ומתווספים לתכנים העשירים והאותנטיים, בהנחיית מורים דוברי שפת אם, ולתכני מולטי מדיה מתקדמים ביותר המלווים את מהלכי הקורסים. לימודי השפות מקנים לך את הכלים לדבר, לקרוא ולכתוב, בכל שפה בה תחפוץ. הלימודים מכסים מספר רב של שפות בדגש על לימוד אנגלית ומועברים בשיטת לימוד ייחודית, המאופיינת בשימת דגש על היכולת לדבר את השפה, ולהביא את התלמיד לרמה בה הוא מסוגל לנהל שיחה בשפה נינוחה ושוטפת. כל השיעורים נערכים על ידי מורים הדוברים את השפות כשפת אם. בשיעורים עצמם, כל התלמידים מדברים את השפה הנלמדת החל מהשיעור הראשון. השיעורים עושים שימוש בכלים לימודיים כמו משחקי תפקידים, קטעי קריאה והאזנה. הלימודים מותאמים בהתאם לתקציב, ללו”ז ולצרכים. בכל שפה ישנה אפשרות לבחור את המסלול המתאים לתלמיד- בין אם מדובר בשיעורים פרטיים או שיעורים המתנהלים בקבוצה, לימוד בוקר, לימודי ערב, או מסלול משולב- לימודי שפות מתנהלים בכל המסלולים הנ”ל

כתיבת תגובה