גילוי נזילות

לא, זה לא חשוב אם זה יום קייצי ומיוזע או יום חורף אפרורי, אין דבר מפנק יותר ממקלחת חמה אחרי יום עבודה ארוך. יש ימים שבמהלכם אי אפשר לחכות יותר לרגע שבו מגיעים הביתה ונכנסים למקלחת, ואז הסיוט הכי גדול זה מים קפואים ודוד שמש מקולקל.

נזילה מהבוילר? התפוצץ צינור? יש תקלה במערכת החימום? רק תזמינו שרברב ותפתרו את הבעיה שלכם בזריזות! לפעמים הזמנה של אינסטלטור 24 שעות זה הדבר היחיד אשר מפריד בינך לבין אושר מוחלט ושקט נפשי.

איזה המלצות ומידע שימושי אנחנו יכולים לתת בתחום איתור נזילות?

– אם מזמינים גילוי נזילות, חשוב לשאול אם יש בידיו של איש המקצוע את כל ההסמכות הרשמיות הדרושות לאדם לעבוד בתחום. כמו בכל פעם אחרת, הכי מומלץ לקחת בעל מקצוע מסוים דרך המלצה מאדם קרוב ואמין.

– במידה ורכשתם את דוד שמש לפני פרק זמן הקטן מ-5 שנים, אז עדיין יש לכם אחריות. מצאו את חשבונית הקנייה או את תעודת האחריות וקראו לתיקון מטעם החברה ללא תשלום.

– חשבונות מים מנופחים בצורה לא אופיינית הם אינדיקציה שייתכן ויש נזילה סמויה, גם אם קירות הבית נראים יבשים.

– בכדי למנוע תקלות בדוודים משתלם להתקין במערכת הראשית מסנן אבנית, וכתחזוקה, לבצע שטיפה פנימית לפחות פעם בשנתיים.

– השוק מלא בטכנאי ומוחי דוד שמש, שלכולם ידע בשרברבות, אך רק חלקם גם הוסמך כאינסטלטור. במידה ומתאפשר לכם לשכור טכנאי נושא תעודת אינסטלטור, אז יופי! כי בעל המקצוע יסייע לכם גם בבעיה שהתרחבה אל מערכות הצנרת האחרות בבית.

השיגו כמה שיותר פרטים על בעל המקצוע ועל אופי התקלה, שאלו כל מה שעולה לראשכם ותוכלו לחזור במהרה להתקלח במים חמים ומעימים!

כתיבת תגובה