גני אירועים – טיפים חשובים

כל כך הרבה סידורים וכל כך הרבה דברים שצריך לארגן לקראת הערב החשוב בחייכם, שהקשה ביותר מביניהם הוא בחירת מקום האירוע. מהם הפרמטרים הטובים ביותר לבחירת אחד מתוך אלפי גני אירועים ואולמות הקיימים בארץ, או בקצרה – מה צריך כל אירוע כדי שנוכל לומר "היה פשוט מצוין!"?

– אולם אירועים גדול ומעוצב באופן שמקל את התנועה, המסוגל להכיל הרבה מאוד מוזמנים, ואם אפשר, מאובזר בשיא הטכנולוגיה בכל מה שקשור למערכות תאורה, סאונד ומולטימדיה.

– גן רחב ידיים מלא בצמחים, עצים ופרחים, כי אין דבר שמשתווה לאווירה שמשרה עלינו שטח טבעי ירוק ומטופח.

– חופה יפה הניתנת לעיצוב אישי –החופה פשוט דורשת שתעצבו אותה בצורה שתשקף את חשיבות האירוע ואת רגשותיכם זו לזה. עיצוב חופה מאפשר לכם להפוך את כל התהליך לאישי אפילו יותר, ולא להתפשר על מה שכולם מקבלים.

–  מטבח איכותי שתפקידו להוציא מנות משובחות, שיפילו אתכם ואת המוזמנים שלכם מהרגליים.

–  בר אלכוהול תוצרת חוץ משובח, מאובזר בכל מה שאנשים אוהבים. וליצירתיים מביניכם, בר אקטיבי שיפעיל את המוזמנים.

–  חדר משפחה פרטי – כל גן אירועים שמכבד את עצמו כולל בתוכו חדר פרטי המשמש כמקום המפלט וההתארגנות של בני הזוג לפני, בזמן ולאחר האירוע.

כל אלה הן כמובן הנחיות כלליות, הנתונות לשינויים על פי טעמכם והעדפותיכם האישיות. למשל, במידה ואתם לא משפחה של חובבי אלכוהול גדולים, על הבר ניתן להתפשר. הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שיום החתונה הוא היום שלכם – ואך ורק שלכם – ומנהלי האולמות והגנים השונים מודעים בהחלט למצב. כמו בכל תחום אחר, הכסף מדבר, אך גם קצת שכנועים ומילים טובות יכולות להפוך את האירוע שלכם למושלם על ידי הפעלת כל נותני השירותים השונים לעשות את המיטב שהם מסוגלים.

כתיבת תגובה