דגשים וטיפים לקניית מיטות ילדים

כיצד רוכשים מיטת ילדים טובה? המדריך המלא… מיטות ילדים במבצע

ריהוט נכון לחדר הילדים הוא כזה אשר יעניק לילדים חדר שינה נוח ומרגיע בו יוכלו להירדם בקלות בכל ערב. כאשר חדר הילדים בטיחותי ונעים גם ההורים ישנים הרבה יותר טוב בלילה. אחת הבחירות החשובות ביותר בכל ריהוט של חדר ילדים היא המיטה, בחירה נכונה של מיטת ילדים היא כזו אשר תואמת את מידות הילד, מציעה לינה נעימה, מבטיחה את בטיחות הילד במהלך השינה ומוסיפה חן לעיצוב החדר כולו.

מיטות ילדים במבצע ניתן למצוא כמעט בכל חנות רהיטים, הסוד טמון בבחירה נכונה של אותם רהיטים עמידים לטווח הארוך, בטיחותיים, מעוצבים ולא יקרים. שילוב הילדים בתהליך עיצוב החדר ובחירת המיטה מקצר את תהליך ההסתגלות. הורים לילדים אשר מסרבים לישון במיטתם יוכלו למזער את ההתנגדות של הילד תוך בחירת מיטה המוצאת חן בעיניו, מיטה בה הילד ירצה לישון.

טיפים בבחירת מיטות לילדים…

1. מיטה אטרקטיבית לילד היא המיטה בה הוא ירצה ללון בעצמו. הילדים הקטנים בוחרים מיטות המשלבות עיצוב של עפרונות, ציורים של אלמנטים מעולם החי, צבעי פסטל מתוקים וגם, מיטות ילדים בעיצוב קצת פחות שגרתי כמו מיטת מכונית או מיטת סירה.

2. מיטה בטיחותית לחדר הילדים היא קנייה נבונה. יש לבחון את ההגנה אותה מספקת המיטה לילד מפני נפילות במהלך השינה, את האפשרות של הילד לטפס אל המיטה ולרדת ממנה בעצמו, את אותן פינות חדות או חלקים קטנים העלולים לסכן את הילד.

3. שימוש בחומרי גלם טבעיים מומלץ בכל קנייה של רהיטים לחדרי ילדים, החומר הפופולרי ביותר הוא עץ. אם הצלחתם למצוא מיטות ילדים במבצע עשויות עץ מלא תהיה זו קנייה חכמה.

4. ריהוט חדר ילדים לשימוש ארוך טווח הוא כזה אשר יתאים למידות הילד גם בעוד 5 שנים. ילדים בגיל בית ספר ירצו לארח מידיי פעם חברים ללינה משותפת, כדאי לבחור מיטת ילדים עם מיטת חבר נשלפת.

שיקולים של איכות ובטיחות הם אשר יובילו את התהליך כולו, בחירה נכונה של מיטת ילדים בטיחותית ואיכותית תאפשר להורים לישון בשקט. תהיה זו מיטה בה יעשו הילדים שימוש ארוך טווח, ריהוט איכותי יוכל לשמש גם את הילדים הצעירים יותר במשפחה.

דילים ומבצעים למיטות ילדים >>

כתיבת תגובה