דודי שמש למקלחת

בחוץ חם אבל במקלחת קר מאוד? אנחנו מדינה חמה, תנצל את זה! אם נשבר לך מהמצב ואתה חוזר ואומר לעצמך איך קורה שאחרי הימים החמים האלו המים בבית קרים. עצרו! ישנה אופציה חכמה, פשוטה וחסכונית – ניצול היותנו מדינה חמה באמצעות דוד שמש.
דודי שמש – כי נמאס לעבוד עבור חברת החשמל

ביצוע התקנה של דוד שמש תוזיל יותר משחשבתם את ההוצאות שלך על חשמל בבית ואפילו בקאנטרי. תודו שזה נחמד לנצל את קרני השמש לשם חימום המים במקום לבזבז משאבים על שימוש באמצעי חשמלי או אלטרנטיבות אחרות הדורשות כמויות חשמל רבות.

מעבר של כלל האוכלוסיה לשימוש בדוד שמש לא רק מאפשר חסכון בהוצאות כי אם גם לירידה בשימוש בחשמל. בזאת אנחנו מפחיתים את כמויות הצריכה ובכך מונעים דלדול של משאבי האנרגיה בארץ.

דוד שמש כל מה שרציתם לדעת

כיצד זה עובד? איפה מתקינים את זה? למי זה מומלץ? עובדות בסיסיות על דודי שמש.

בארץ קיים חוק על פיו יש צורך לעשות הכנות לדודי שמש בבנייני מגורים החל משנות השמונים (מלבד מגדלים שאין בהם די שטח לכך). על ידי הוצאת תקנה זו נחסכים בארץ כ-4 אחוזים מהצריכה הארצית.

הפיתוח הינו ישראלי. אכן גאווה ישראלית!

את דוד השמש מניחים על גג הבית, או על משטחים פתוחים אחרים שנותנים חשיפה מירבית של הקולטים לשמש. את גוף הדוד מניחים כך שהקולטים מכוונים לדרום.

גוף הדוד בנוי ממיכל גלילי העשוי מתכת, אשר בתוכו מים, שמחובר בצינור לקולטים. הקולטים מכילים מערך מפותל של צינורות מים במסגרת תחומה.

מסגרת הקולטים הסולאריים מתוכננת באופן שצידו החיצוני עשוי זכוכית שקופה ואילו יתר צלעות הקולט צבועות שחור, כאשר מטרת העניין היא לכלוא את חום השמש. לכן יש לבדוק שהצד השקוף נקי לחלוטין.

רכישת דודים מסוג זה כדאית לבית פרטי ואפילו בבתי עסק במדינות בהן החום ניכר ויש אפשרות להשתמש במשאב של אנרגיית קרני השמש.

הייתם שמחים לשמוע עוד על דוד חשמל? לא מבינים למה לא חשבתם על זה? אתם חייבים את זה לכיס שלכם, הכנסו לכאן בהקדם ותמצאו הצעות מהמומחים בתחום.

כתיבת תגובה