דורה משחקים לילדים

דורה משחקים
כיום כבר כולם מכירים את דורה החוקרת שמשחקת עם הילדים ותוך כדי גם מלמדת אותם ומאתגרת אותם במשימות שונות. דורה וחבריה יוצאים להרפתקאות ובדרך נתקלים במשימות ובחידות. בעקבות הפופולאריות של הסדרה, החלו להופיע ברשת מאות אלפי משחקי דורה, משחקים של דייגו יחד עם דורה וכמובן שכל המשחקים של דורה לא שכחו את בוטס הקופיף המשעשע. המשחקים של דורה מאפשרים לילדים לשלב בין הנאה מובטחת לבין חווית למידה של אותיות, מספרים, זיהוי חפצים ואפילו מיומנויות חברתיות של סיוע ובקשת עזרה מאנשים שנמצאים בדרך.

דורה משחקים ברשת
חיפוש ראשוני ברחבי רשת האינטרנט מעלה מגוון עצום של משחקי דורה. כדי לאתר משחק דורה איכותי וטוב, השתמשו במנוע החיפוש גוגל והקישו את מילות המפתח דורה משחקים, דורה משחקים לילדים או דורה משחקים לחשיבה. תוך מספר שניות יופיעו לפניכם כל התוצאות של אתרי המשחקים ואתרי הילדים בהם ניתן לשחק משחקים של דורה וחבריה. בין היתר תמצאו משחקי הרפתקאות, חידונים, משחקי טריוויה, תרגול של אותיות, מספרים, סירטונים משעשעים, קטעי אנימציה, משחקי צביעה ועוד.

דורה משחקים לילדים
הדמויות המופיעות בסדרת הילדים המוצלחת נבחרו ונוצרו בקפידה ותוך מחשבה רבה על עולמם של הילדים. בוטס הקופיף, למשל, לא ניחן ברמה גבוהה של קריאה והדרך שלו להצליח וללמוד היא להיעזר בסובבים אותו, דבר שיוצר לרוב הזדהות אצל הילדים שצופים. הסקרנות של דורה בחיפושיה תוך כדי המסעות וכל המחקרים והתופעות שהיא מגלה יוצרים אצל הילדים עולם שלם של דמיונות, היכרויות ומפגשים שהופכים להיות חלק מעולמם הפרטי. היתרון הגדול ביותר של משחקים אלו הוא השילוב הנכון שבין גרפיקה מרשימה, תפעול ידידותי וכמובן החדרת מסרים חינוכיים ולמידה התפתחותית.

דורה משחקים להורדה
ברוב המקרים כולנו מעדיפים ונוטים לשחק במשחקי און ליין שלא מצריכים הורדה או התקנה. הבעיה במשחקי הרשת היא האיכות שלהם והנטייה של המשחקים להיתקע ולהיטען במשך דקות ארוכות. כדי להימנע מבעיות אלו וכדי להבטיח נגישות של המשחק בכל שעות היום וללא תלות במהירות הגלישה, בחרו באפשרות להוריד את קובץ המשחק ישירות למחשב, כך כאשר הילדים ירצו לשחק הם לא יאלצו לשוטט ברשת ולנסות לאתר את מקור המשחק. בכל מקרה, הקפידו להוריד דורה משחקים ממקורות מהימנים שאינם מהווים איום אבטחת מידע בכל הנוגע למחשבכם.

אלעד

המאמר נכתב ע"י אלעד כהן - מתכנת פלאש בחברת GAME DEV LTD.

כתיבת תגובה