דיבורית בלוטוס לרכב

מותר להמשיך לדבר גם בנסיעה

מהי דיבורית בלוטוס לרכב?

דיבורית בלוטוס לרכב היא דיבורית אלחוטית המאפשרת לנהל שיחות דרך הטלפון הנייד במהלך הנסיעה ביעילות, נוחות ובטיחות מרבית מבלי להוריד את הידיים מההגה.

החוק בישראל אוסר על השימוש בטלפון נייד שלא דרך דיבורית לרכב. בשנים האחרונות אף הועלה סכום הקנס בגין שימוש בטלפון בזמן נהיגה והועמד על 1000 ש״ח. בצידה של העבירה יש גם 4 נקודות של משרד הרישוי.

מעבר לחשיבות העצומה של הבטיחות בדרכים לך ולנוסעים בקרבתך, בוודאי שלא תרצה לקחת סיכונים מיותרים של קבלת דו"ח בגין עבירה על החוק.

דיבורית בלוטוס לרכב פועלת באמצעות תקשורת אלחוטית לטווח קצר המאפשר לחבר בין מכשירים התומכים בטכנולוגיה זו. המכשיר מצויד במיקרופון רגיש ובמערכת אלקטרונית לסינון רעשי רקע. המכשיר מבטיח שיחה ברורה ללא הפרעות והד מבחוץ.

מה כוללת דיבורית בלוטוס לרכב?

דיבורית בלוטוס לרכב כוללת מסך צבעוני, קופסת חשמל, מיקרופון חיצוני, מתאם מתח, רמקול חיצוני, תיבה, חוברת הפעלה בעברית או בשפה הרצויה.

מדוע חשוב מערכת התקנה לדיבורית בלוטוס לרכב?

כמו במוצרי חשמל רבים, הסיפור אינו ניגמר בבחירת המוצר בלבד, חשוב מאוד לוודא כי למוצר ישנו מקום להתקנה ברכב. במקום לגשש סביב מקום מושבך תוך כדי הנסיעה בניסיונות חוזרים לחיפוש הדיבורית. דיבורית בלוטוס לרכב, מבטיחה כי הדיבורית נשארת בהישג יד ובמקום הרצוי והנוח.

האם דיבורית בלוטוס לרכב מאפשרת נסיעה בטוחה לחלוטין?

המגבלה הבטיחותית הקיימת לדיבורית, שהיא אינה פותרת את הנהג מן הצורך לבצע את פעולת החיוג או קבלת השיחה מבלי להוריד את עיניו מן הכביש. עם זאת בדיבוריות בלוטוס לרכב, קיימים יישומים בדרגת בטיחות מתקדמת, המונעים מנהג הרכב את הצורך בפעולות מיותרות של הורדת ידיים מן ההגה (הנמכת הרדיו/הפסקתו ברגע שנכנסת שיחה וכד') ובכך הם מעלות את רמת הבטיחות של הנהג ושל הנוסעים בקרבתו.

דיבורית בלוטוס נמכרת לנהגים אחראיים וזהירים ומאפשרת נסיעה בטוחה ואיכותית.

כתיבת תגובה