דיקור יפני – על קצה המחט

דיקור יפני שייך לרפואה היפנית. רפואה זו כוללת מגוון טכניקות כמו למשל: מוקסה, שימוש במגנטים, שימוש בצמחי מרפא ועוד. העקרונות של הרפואה היפנית מבוססים על אותם העקרונות אשר מנחים את הרפואה הסינית אך דרכי הטיפול ושיטות האבחון הינן שונות.  האבחון היפני מתבצע על ידי מישוש אזורי הרפלקס ומישוש הבטן. האזורים הללו משקפים את מצבו של הגוף. לאחר ביצוע האבחון, מחליט המטפל באיזו דרך לטפל במטופל והמטופל מקבל טיפול אשר משלב בין דיקור סיני וצמחי מרפא. המטרה של הדיקור היפני היא להפחית את הרגישות באזורי הרפלקס ובמידה ורפלקס מסוים לא השתחרר, המטפל מוציא את המחט ומשנה את המיקום שלה. הדיקור הסיני שונה מהדיקור היפני בכך שהמחטים היפניות הינן דקות ועדינות יותר ועומק הדיקור הינו שטחי בהרבה מעומקו של הדיקור הסיני.

דיקור יפני –  מדוע הרפואה היפנית מצליחה ?

בנוסף לכלים אשר קיימים במסגרת הרפואה הסינית, משתמש המטפל ברפואה היפנית במכשור חשמלי, מגנטים, טבעות ושרשראות אשר מאיצות את זרימת הדם בגוף, מגנטים זעירים ועוד. במהלך השנים האחרונות, החלו אנשים רבים לפנות אל מטפלים ברפואה היפנית. הרפואה היפנית מצליחה כל כך משום שהיא משלבת בין שני עולמות – העולם המערבי והרפואה המסורתית.  כמו כן, עוסקת הרפואה היפנית בשינוי דפוסים. באמצעות הגורמים הללו ניתן לטפל בבעיות רבות במהירות. נוסף על כך, המטפל ברפואה היפנית יכול לדעת האם הטיפול מצליח, הוא יכול לבצע אבחנות מדויקות והטיפולים הינם מהירים וממוקדים.

אם אתם מעוניינים לקבל טיפול מבעל מקצוע מנוסה ומקצועי, תוכלו להגיע אל בעל מקצוע נהדר אשר משלב בין הרפואה היפנית והרפואה הסינית. המטפל מקבל את מטופליו בקליניקה פרטית אשר נמצאת ברחובות. במסגרת עבודתו, טיפל המטפל במגוון מטופלים וניסיונו המקצועי מתפרש על פני כ- 8 שנים. במידה ותגיעו אליו, תוכלו לקבל מגוון טיפולים כמו למשל: דיקור סיני, דיקור קוסמטי ועוד. כמו כן, תוכלו לקבל מענה עבור בעיות שונות כמו – מיגרנות, כאב ראש, כאבי ברכיים, כאבי גב, כאבי מחזור, כאבי רגליים ועוד.

לקבל את הטיפול המתאים ביותר ולהרגיש טוב !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המטפל וניסיונו המקצועי, מגוון סוגי הטיפולים שניתן לקבל בקליניקה, המכשור הרפואי אשר נמצא בקליניקה או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי דיקור יפני, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם הקליניקה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות. באמצעות הטיפולים השונים תוכלו להרגיש טוב יותר, לאזן את גופכם ולהבריא, אל תהססו ליצור קשר ולהתחיל לקבל את הטיפולים. אחרי הכל, מדובר על הבריאות שלכם.

כתיבת תגובה