דירות להשקעה – אזורים מתפתחים, היצע וביקוש

אם החלטתם לרכוש דירה לצורך השקעה, כדאי לכם לרכוש דירה באזור מרכזי, איזור בו יש תחלופה של סטודנטים, מקומות תעסוקה רבים, מרכזי בילוי, תרבות פנאי מפותחת ועוד. באזור שכזה, יהיה הביקוש עבור דירות גבוה יותר מאשר באזורים אשר מאוכלסים על ידי מבוגרים ומשפחות.

אם אתם מעוניינים להשקיע במקום שבו מחיר הנכס עתיד לעלות, תוכלו לנסות לחשוב ולחזות מה יהיה המקום הזה (באיזו עיר ובאיזה איזור בעיר). כמו כן, תוכלו לרכוש דירה אשר נמצאת בשלבי בנייה. במרבית המקרים, הערך של הדירה עולה ככל שהבנייה מתקדמת.

לפני שאתם רוכשים דירות להשקעה חשוב שתשימו לב לכמה פרטים :  מכיוון שאין הרבה דירות קטנות בימינו, (משום שדירות גדולות הינן יקרות ואנשים רבים מעוניינים לשלם פחות ולגור לבד), כדאי לכם לרכוש דירה קטנה עד בינונית. את הדירה תוכלו להשכיר במחיר סביר. (גם אם תחליטו להשכיר אותה במחיר סביר וגם אם תחליטו למכור אותה, סביר להניח שההשקעה תהיה משתלמת).  חשיבות גבוהה ניתנת גם לאזור הנכס, סביר להניח שיהיו שירותים קהילתיים, בתי ספר, גנים, מרכזי קניות ועוד  ליד נכסים אשר ממוקמים באזורים מרכזיים בערים. כמו כן, תוכלו לקחת בחשבון את עתידו של האזור  – (האם הוא נמצא בשלבי פיתוח או לא), ככל שיהיה לאזור פוטנציאל גבוה יותר, כך, יעלה ערכו של הנכס אשר נמצא ברשותכם. נוסף על כך, יהיה עליכם לבחון את גובה המשכנתא שאתם יכולים לקחת.

דירות להשקעה –  שפע של נכסים להשקעה

אם אתם מחפשים דירות לצרכי השקעה, תוכלו צור קשר עם החברה שלנו. החברה נמצאת בבעלותו יזם וותיק ומנוסה ביותר. ליועצים שלנו יש את כל הידע הדרוש לגבי השקעות בנדל"ן. הם מבינים בנושא נדל"ן מסחרי, נדלן"מניב וכו'. היועצים שלנו יוכלו להראות לכם מגוון נכסים במחירים שונים. אצלנו תוכלו למצוא את הנכס שאתם מחפשים.

הרבה אנשים (שכירים ובעלי עסקים) משקיעים בנדל"ן. בצורה זו ניתן לייצר הכנסה נוספת וליהנות מעצמאות כלכלית. התשואה הממוצעת בישראל (משכירות חודשית) היא כ- 4%- 5% מהשווי של הנכס. אם תחליטו לרכוש דירה, תוכלו ליהנות מרווח של כ- 4%. במידה ותקפידו על הכללים (אשר שמים דגש על מיקום הנכס, גודל הדירה, מחיר הנכס, רמת הנגישות וכו' )תוכלו להגדיל את הרווחים שלכם.

שאלות, מענות ורכישות חדשות –  צרו קשר !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי החברה שלנו, היועצים המנוסים אשר עובדים אצלנו, הנכסים שלנו, טווחי המחירים או במידה ויש לכם שאלות לגבי דירות להשקעה, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות

כתיבת תגובה