דנה תדמור מציגה: מצלמות סמויות – לתעד כל רגע במעקב

אם בעבר חוקרים פרטיים נהגו להשתמש במשקפות או מצלמות סטילס ווידאו לתעד פשעים שונים או להרשיע מישהו בעבירה, כיום עולם החקירות הפרטיות התקדם משמעותית ומציע מגוון חידושים טכנולוגיים שמשתווים באופן מכובד ביותר למה שנראה על מסכי הקולנוע רק לפני מספר שנים בודדות.

מצלמות סמויות

מצלמות סמויות הן מצלמות קטנטנות שאין רואים אותן. ניתן להשתיל אותם על גבי התקרה, הקיר, מאחורי תמונה או עציץ, בחורי קירות, בתיקים או כיסי חולצה ועוד. המצלמות הללו בעלות כושר צילום גבוה והן יכולות לשדר את שהן רואות למרכז מרוחק. המצלמות הללו לדעת דנה תדמור, מביאות את תיעוד המעשים בזמן אמת ומהוות הוכחה חד משמעית. עולם המצלמות הסמויות אגב, גם עוזב את עולם החקירות וכיום גם משמש בעלי בתים ודירות כדי לראות בכל רגע מה מתרחש בביתם, או בחדרי ילדיהם הפעוטים.

מכשירי הקלטה בתוך עטים

עוד חידוש שמצאה דנה תדמור הוא  מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה באיכות גבוהה שניתן לאחר מכן להעבירה למחשב ישירות באמצעות כבל או כרטיס זיכרון המותקן בתוך העט.

מעבר לטכנולוגיות HD

עוד חידוש כללי בעולם הבילוש, ובייחוד המצלמות למעקב וגם המצלמות הנסתרות הוא שדרוגן לאיכות צילום בHD. הדבר מבטיח תיעוד של המתרחש בצורה חלקה יותר שניתן מיידית להבין את המתרחש בה. בנוסף, בשל איכות הצילום הגבוהה, גם יכולת הצילום בלילה או בתאורה מועטת נהיה הרבה יותר טוב וכעת ניתן גם בעת צילום בחושך לקלוט ביתר שאת התרחשויות ודמויות.  כמובן שבנוסף למצלמות המעקב, קיימים גם אמצעים לראיית לילה שמסייעים גם לחקירה בשעות הערב.

כתיבת תגובה