דפוס משי בעולם ירוק

בימים אלו, שכל כך חשוב לשמור על מודעות סביבתית, ריכזנו מספר נקודות וטיפים שיוכלו לאלו המנסים לתרום לשמירה על הסביבה – לעשות כן. אולי, תוכלו לשאוב השראה ממספר טכניקות "ירוקות" הקשורות לשיטת דפוס משי, שמעולם לא חשבתם עליהם קודם.

קודם כל – השתמשו בפחות אריזות (Packaging). הורדת כמות האריזה חשובה מאוד לשמירה על הסביבה. נסו לציין זאת בעת הזמנת המשלוח – שהמוצר המודפס מגיע עטוף עם נייר מתכלה בלבד, ישירות מהמפעל אל הלקוח. אם האריזה הכרחית, נסו להתמש בניירות ממחוזרים ובכמה שפחות אריזות פנימיות.

שנית, אחד המוצרים החשובים ביותר בעולם הדפוס הוא מגבת נייר. מגבת הנייר משמשת לניקוי דיו או להחלפת צבע הדיו. אולם, זהו מוצר שאיננו מתכלה, המזיק לסביבה. ההמלצה היא להשתדל ולהחליף את מגבות הנייר עם חולצות T ישנות (שנמצאות כדרך קבע בבתי הדפוס) או מגבות משומשות. כדאי !

הדבר הבא הוא להציע חולצות טי-שירטס אורגניות עם דיו על בסיס מים ללקוחות. הגיע הזמן שגם הלקוחות ידעו על האופציה האפשרית הזו, ויהיו רבים הם שיהיו מוכנים להוציא קצת יותר כסף על מנת לתרום למודעות הסביבתית. מניסיוננו, דיו על בסיס מים איכותי בדיוק כמו פלסטיסול. בנוסף, חולצות טי-שירטס רבות הן יפות יותר ורכות יותר מרוב חולצות הטי-שירטס הקיימות בשוק. אפילו אם הלקוחות יעדיפו ללכת על החולצות הפחות יקרות – זה עדיין שווה ניסיון.

ההצעה האחרונה היא להימנע מלשפוך כימיקלים חזקים בכיור. המים הנשפכים בכיור עוברים אמנם לביוב, אך שפיכת הכימיקלים יוצרים בעיות רבות במערכת הביוב העירונית. כדאי להימנע מלעשות זאת. בנוסף, אנא זכרו להשתמש כמה פעמים בתערובת הרגישה לאור או במנקי הדיו.

אנחנו מקווים שבאמצעות הטיפים הללו תוכלו לעזור במעט לסביבה ולהיות קצת יותר "ירוקים" בתהליך דפוס משי.

כתיבת תגובה