הדברת טרמיטים היא הכרחית

גם אם אתם אוהבים חיות ומאמינים שאסור לנו לרצוח אותן כי אנחנו, בני האדם, עליונים לכאורה, יש דברים שאנחנו לא יכולים לא להתייחס אליהם, ויש יצורים שאנחנו מוכרחים להדביר ולהרוג, כמו עכברים, חולדות, נחשים, נמלים ותיקנים.

מזיק אחד שהרבה אנשים שוכחים הוא טרמיטים ולכן הם גם לא עושים בדיקה של הבית או מדבירים נגד טרמיטים. הרבה אנשים גם חושבים שלעולם לא יהיו להם בבית טרמיטים, מסיבות כאלה ואחרות, שחלקן מגוחכות ולא מבוססות, כמו למשל דירה בקומה גבוה. כמובן שקל יותר לטרמיטים לפלוש לבתי קרקע, ובפרט אם יש בהם חצר, אבל אל תטעו, הם יכולים להגיע גם לקומה השלישית שבה אתם גרים.

מה טרמיטים יכולים לעשות לבית שלכם? משום שהם ניזונים מעץ, הם יהרסו כל מה שיש לכם בבית שעשוי עץ, כולל ויטרינות, ארונות, מיטות, ספות וכדומה, ואפילו פרקטים אמתיים. אם יש לכם חצר ועשיתם בה דק מעץ, הטרמיטים לא יפספסו גם אותו, וגם הוא ייהרס.

אז, אם אתם לא רוצים שהבית שלכם יספוג נזק שכזה, כדאי להזמין מדבירים, כי נגד טרמיטים הדברה היא התשובה היחידה. חשוב לציין שהחומר שאיתו מדבירים טרמיטים שונה מחומרים שמשתמשים בהם להדברה של מקקים, נמלים וכדומה, ולכן חשוב להזמין מדביר שבאמת יכול לקטול את הטרמיטים בעזרת החומרים הנחוצים.

כשאתם מזמינים מדביר, אל תשכחו גם לוודא שאתם מקבלים אחריות. כמו כן, שאלו את המדביר כל כמה זמן צריך לחזור על פעולת ההדברה הזו (בדרך כלל תאריך התפוגה של ההדברה הוא תאריך התפוגה של האחריות).

לפני ההדברה, חשוב שתפנו מהבית את עצמכם ואת החיות שלכם. יכול להיות שתצטרכו לשהות מחוץ לבית ללילה או אפילו שני לילות, אז תהיו מוכנים עם הציוד שאתם צריכים ומקום לישון. כמו כן,

תטרחו לתקן את פריטי העץ שניזוקו לפני שההדברה מתבצעת, אלא רק לאחר ההדברה, משום שכל עוד לא הדברתם, הטרמיטים עדיין שם, והם ימשיכו לעשות נזק לעץ עד שהמדבירים יבואו ויעשו את העבודה שלהם.

לסיכום, אם אתם אוהבי עץ, כדאי שתדבירו את הבית שלכם על בסיס קבוע. כמו כן, אם אתם גרים באזור רצועת החוף, יש סיכוי גדול יותר שיהיו לכם טרמיטים, כי שם יש לחות ושם הם אוהבים להתיישב.

כתיבת תגובה