הדברת טרמיטים לפני הקיץ

הבית מלא בפרעושים?
איזה אדם לא נתקל ברגע המפחיד הבא, באים בלילה לחדר האמבטיה ורואים תיקנים עצבניים. יצורים לא קרואים מהווים מטרד רציני, ומעבר לתחושת הפחד, לפעמים הם גם מעבירים מחלות מסוכנות. אז איך להישמר אם מצאנו מכרסמים בבית?

יש רק פתרון אחד – הדברת נמלים!

יש הצדקה שתתענו אם אפשר לפתור את הבעיה? מדבירים יכולים לפתור את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע והכי חשוב למנוע את הישנות התופעה. במרבית הפעמים לא תיאלצו לעשות הדברת טרמיטים בשנית. באיזה מקרים צריך לקרוא לחברת הדברה מקצועית?

יונים מרעישות

היונים מלכלכות? כשיש על המרפסת עטלפים או יונים, אין סיבה לפזר חומרים מסוכנים. היום קיימות לא מעט דרכים שמסלקות את היונים ולא גורמות להן לנזק. למשל, רשתות מיוחדות ודיסקים תלויים.

להיפטר מהחולדות

מצאתם עכבר בבית? קיימות היום דרכים רבות להתמודדות עם עכברושים; אפשר להציב מלכודת, לפזר במרתף כל מיני חומרים מדבירים או פשוט להיות עדינים ולפזר חומר מיוחד שדוחה את העכבר ולא פוגע בו.

חרקים ומקקים

מרביתנו שונאים חרקים – הם מלכלכים את המטבח, מסכנים את הבריאות ודוחים. מדביר מוצלח ביכולתו לשים סוף למזיקים הבעייתים אחת ולתמיד בשימוש של הדברה נקודתית וטיפול באזורים הנגועים.

הדברת צרעות

דבורים וצרעות בתוך ביתנו זו תופעה בעייתית. העקיצה של הצרעה היא לא נחמדה, ובהחלט כדאי להימנע מזה. מדבירים מקצועיים יודעים כיצד להיפטר מקן הצרעות לנצח.

מה חשוב לדעת על הדברת פרעושים לפני שאתם מתחילים?

אם יש יצור לא רצוי בביתכם, עליכם למצוא חברת הדברה. בדקו קודם שמולכם ניצב מדביר מקצועי שקיבל רישיון מתאים לשם פעולת ההדברה, ושאין שימוש בחומרי הדברה רעילים הפוגעים בצמחייה ובחיות תמימות.

בשביל עוד מידע אודות הדברת חרקים, תקליקו על האתר www.hadbarah.com/. בהצלחה!

כתיבת תגובה