הדברת נמלים מציקות מהבית


יש עכברים אצלכם בחצר?

איזה אדם לא נתקל בתופעה המלחיצה הבאה, אתם באים בחושך לחדר האמבטיה ומגלים מקקים שעירים. דיירים לא קרואים הם מפגע אמיתי, ואף מעבר לגועל, לעיתים הם יכולים לסכן אותנו. אז איך להישמר אם יש לנו נחשים בדירה?

אתם צריכים הדברת טרמיטים!

יש לכם סיבה לסבול אם ניתן לשים סוף לבעיה? שירותי הדברה מסוגלים לפתור את הבעיה, לנקות את הגינה והכי חשוב לשים קץ למזיקים. לרוב לא תיאלצו לעשות שירות הדברה לתקופה של שנים. באילו מקרים כדאי לקרוא למדבירים מקצועיים?

יונים מרעישות

היונים עושות רעש? כשיש על הגג ריבוי יונים, אין שום הצדקה לפזר בבית חומרי הדברה מסוכנים. יש היום שיטות הדברה ירוקות שמסלקות את היונים בלי פגיעה בהן. לדוגמה, רשתות מיוחדות ופריטים נוצצים.

הרחקת חולדות

יש חולדות במרתף? היום יש דרכים רבות להתמודדות עם עכברים בבית; באפשרותכם להציב כמה מלכודות, להשתמש בחומרי הדברה או פשוט להיות ירוקים ולפזר חומר מיוחד עם ריח שדוחה את המכרסם הקטן בלי להכאיב לו.

הדברת תיקנים

רוב האנשים נרתעים מחרקים – הם מביאים לכלוך, בעלי מחלות ונראים נורא. מדביר מוסמך מסוגל לשים סוף למזיקים הבעייתים בלי שום בעיה בשימוש של כל מיני שיטות הדברה וטיפול כללי בבית.

דבורים או צרעות

קינים של צרעות בגינה שלנו זו תופעה בעייתית. עקיצת צרעה היא לא חוויה מהנה, וכדאי מאוד להמנע מהסיפור. מדבירים טובים יודעים באיזו דרך רצוי לפתור את בעיית הצרעות במהירות.

מה חשוב לדעת לפני שאתם מתחילים?

אם יש יצור לא רצוי בחצר, אין ברירה אלא לפנות למדביר מוצלח. חשוב מאוד לבדוק בטרם עת שהינכם עובדים עם מדביר מוסמך שקיבל רישיון מתאים לשם ההדברה, ושלא מדובר בחומרים מסוכנים הפוגעים בצמחייה ובחיות מחמד.

בשביל להשיג אינפורמציה לגבי שירותי הדברה, גלשו אל אתר האינטרנט ותמצאו טיפים ממגוון רחב של אנשי מקצוע.

כתיבת תגובה