הובלה איכותית בקירור

הובלה בקירור היא תחום שצריך לדעת כיצד פועלים בו ומקצוענות היא בסיס הכרחי לעבודה הזו. כבר כמה מאות שנים מובילים באמצעים שונים של קירור, בין אם מדובר על עגלות ומכוניות נושאות קרח ובין אם מדובר על משאיות שניצלו את פיתוח המקררים התעשייתיים והמסחריים הראשונים, אולם כיום הדבר בהחלט הגיע לכדי פסגה טכנולוגית שמאפשרת לקדם תהליכים לוגיסטיים המבוססים גם על פעולות קירור אקטיביות (המקררים השונים) וגם פעולות קירור אקטיביות ( חומרי בידוד המרכיבים את חלל האחסון).
להוביל למקומות רחוקים ובכל שעה
המציאות שלנו היא גלובאלית והכוונה היא שמוצרים שונים מגיעים מכל מקום בעולם לכל מקום בכל שעה ובאיכות הגבוהה ביותר. חלק נכבד ממוצרי הצריכה שלנו דורשים הובלה בקירור והכוונה היא למוצרי חלב, גלידות, דגים, בשר, פרחים ועוד. אחד המשתנים החשובים ביותר בתהליך השינוע בקירור הוא הזמן. הכל חייב להיות מהר ובכל רגע נתון יש לשמור על תנאי אחסון ראויים ומיטיבים עם כל מוצר בהתאם לצורך הייחודי לו. מה שצריך להישאר מקורר ומה שצריך להישאר קפוא. לכל יש מטרה, צורך וכמובן מענה.
טמפרטורה היא הכל
הובלה בקירור מקצועית מבוססת על סטנדרטים מאוד ברורים של טמפרטורה לשינוע. אם צריך להעביר ממקום למקום מוצרי הדורשים קירור, המעלות הנדרשות היא 4-6 בממוצע ואם מדובר על מוצרים הדורשים הקפאה, כאן צריך לשמור על 18-20 מעלות בממוצע. הובלה בקירור חייבת להיות מנוטרת ומפוקחת בכל רגע נתון וזאת כדי שניתן יהיה לדעת שמוצרים יגיעו ליעדם בדיוק במצב הצבירה והרעננות הראשוניים.
עולם שלם תחת שם אחד
בחברת הובלה אמינה הכל נמצא תחת שליטה. הובלה בקירור דורשת את כל הידע המקצועי ואת כל היכולת הלוגיסטית לספק צורך מאוד בסיסי והוא שינוע מוצרים איכותיים תוך שמירה על אותה איכות לאורך כל הדרך. על מנת שניתן יהיה לבצע זאת, כחלק מאמנת השירות, הדרישה היא לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר לשימוש בטכנולוגיה מתקדמת, לרכבי הובלה המתאימים באופן מושלם לתכולה וכמובן שמתחייבים לעשות זאת בזמן הקצר ביותר עם השירות המקצועי הנדרש. הפיקוח על ההובלה ועל הקירור מתבצע בכל רגע נתון והשמירה על תנאי ההובלה היא חלק משיטת העבודה וסיפוק צרכי הלקוחות באשר הם.

כתיבת תגובה