הובלות טמרה והסביבה

עושים רילוקיישן? מצאתם דירה טובה יותר? מעט מאוד אנשים נשארים כל החיים באותו מקום. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה מוכרחים לעבור לדירה אחרת מספר רב של פעמים במשך כל החיים. מעבר מקום מגורים נתפס כ פרוצדורה ארוכה ומתישה. הקטע הבא נכתב עבוראלו שהחליטו לעבור בשנה הבאה, ובו תמצאו עצות טובות על הובלות אום אל פחם.

עוברים את זה בחיוך

זכרו שיש סיבה טובה למעבר. רוב האנשים עושים מעבר בנסיבות טובות כגון קניה של פנטהאוז בסביבה נוחה יותר או שהסתיימה בניית ביתם. באמת, המעבר יכול להיות שלב מתיש אבל גם אותו אפשר לעבור בחיוך.

כל הדרכים למעבר נינוח, מזורז וללא עצבים

היו מוכנים, תבדקו את האפשרויות להעברת הבית שלכם מספר שבועות לפני. באמצעות ההכנה תמנעו מבלת"מים ותוכלו להערך ליום הובלת העסק בצורה מוצלחת.

לא מוצאים דקה לארוז? יש מס' רב של חברות המספקות שירות אריזה כחלק מההובלה. צוות עבודה יבוא לבית טרם המעבר על מנת לארגן החפצים שלכם.

אם במקרה נדרש מכם לפנות את העסק לפני שיש לכם אפשרות להכנס למתחם אליו אתם עוברים אין מה להכנס ללחץ! ברחבי הארץ תמצאו כמה חברות שבבעלותן מחסנים שכל מטרתם אחסון תכולת משרדים. תוכלו להשכיר את המחסנים לטווח קצר אך תוכלו למצוא גם אחסון לזמן רב ואף תקבלו מחיר טוב יותר.

לא חוסכים על הובלות טמרה

אם אתם אלו שאורזים את הדירה או שפשוט לקחתם את שירותי חברת הובלות לעניין כדאי לארוז את החפצים שבבית בקפדנות כך הם יגיעו בבטחה לדירתכם החדשה. לא הייתם רוצים לראות את פסל הסברובסקי שהדודה אסתר נתנה לכם לחתונהישבר בטלטלות הדרך, נכון?.

לא חוסכים באמצעים כשמדובר על חברת הובלות איכותית, לא כל בעל ואן הוא מוביל איכותי. הובלת חפצים ספציפיים כמו: מקרר, פסנתר וכו' דורשים מיומנות רבה. בנוסף, חפצים מסוימים כמו: מזנון פינות אוכל אשר יזדקקו לפירוק והרכבה. מסיבה זו, יש לוודא שהמוביל שלכם מוכן לכך. עבודה זו דורשת הוצאה נוספת.

אמדו את דרך הגישה בדירה הנוכחית ובבית אליו אתם מעבירים את הרהיטים. במידה שדלת הבניין צרה מדי יש מצב שתצטרכו להוסיף שירותי מנוף.

יש לכם אפשרות לשכור שירות מנופאי מחברה אחרת אך מומלץ יותר לבדוק אם חברת המובילים אותה שכרתם יכולה לספק גם מנוף, כך תצמצו עלות. יש פעמים ששווה לקחת מנוף להובלה, גם אם זה בתוספת תשלום. מנוף יכול לחסוך טלטול מיותר של החפצים בדרך למטה.

צריכים עוד פרטים? זקוקים להמלצות ובדיקת מחירים זריזה? בקרו בפורטל בו תמצאו הצעות נוספות ממיטב נותני השירות בתחום.

כתיבת תגובה