הובלות מרכז למשרדים

הגיע הזמן לעבור!

לרבים מאיתנו העברת הבית זהו שלב מרגש. מדובר בזמן מעולה לסדר קצת, לעבור על הדברים הישנים, לעשות קצת סדר ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים דירה מומלץ לבחור בקפידה חברה שתעביר לנו את החפצים היקרים לליבנו ושתאפשר מעבר נעים וזריז ככל האפשר.

מה חשוב לבדוק כשמחפשים הובלות מרכז?

הדבר העיקרי שאנשים ימהרו לבדוק הוא המחיר המבוקש. המחיר בהחלט מהווה נתון מרכזי בגיבוש החלטה ובחירת מוביל עבור רובנו, אולם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את העסקה הטובה ביותר עבורכם?

שלא תהיו מופתעים אם הזמנתם הובלה לכל הריהוט בשבע מאות ₪ וביום ההובלה הגיע גבר רופס ובודד עם טנדר פיג'ו ישן. כמו שלא הייתם מפקידים את הפרייבט בכל מוסך, אל תשימו את הרכוש שצברתם בחיים בחסדיו של חאפר, גם אם הוא ממש זול.

לא לוקחים לפני שבודקים!

כשלא בטוחים עדיף ואפילו מומלץ לבדוק הצעות מתחרות. בביצוע השוואה בין מס' חברות הובלה תוכלו לקבל אינדיקציה מה כל חברת הובלות מספקת לכם ומהו מחיר הגיוני, מה שיאפשר לכם לדעת עלויות שונות ולהחליט על המחיר אותו אתם יכולים לשלם ולהיות בבטחה שאתם מקבלים את השירות הכי טוב בטווח המחירים הזה. בבדיקת הצעת מחיר של הובלות רמת גן ההבדל יהיה כתוצאה מ:

המלצות ונסיון בפועל – חברות הובלות שפועלות בתחום מס' רב של שנים מעסיקות צוותים מנוסים ומיומנים שמכירים את העבודה ועובדים בצורה יעילה ומהירה תוך הקפדה ושמירה על הציוד שלכם. לחברות הובלה ותיקות אלו מס' גדול של לקוחות ויכולות להציג המלצות רבות.

ביטוח על התכולה – קחו לתשומת לבכם שחלק ניכר מההצעות ה"מפתות" שתקבלו לא מציינות אף סעיף ביטוחי. בעת העברת תכולת בית מומלץ להקפיד ולראות שנמצא בכלל סעיף כזה ולבדוק מה גג ההתחייבות בכדי שתהיו שקטים.

כלי התובלה ומס' האנשים – חברות הפועלות כדרך קבע יגיעו במשאית לעומת עוסקים מהצד בהובלות אשר יגיעו לבדם או בליווי עובד מזדמן נהוגים על טנדר ישן שאולי למזלכם סגור. חברות מסודרות יגיעו בליווי צוות מובילים מיומן בעל לפחות 3 מובילים, תלוי בכמות התכולה – מה שגורר שירות וטיפול טוב יותר בתכולת המשרד.

הובלה בגובה – השכרת שירותי מנוף יגרום לעליית מחיר ובחלק מהמקרים לא תהיה לכם ברירה אחרת חוץ מלהשתמש בו בגלל מעליות קטנות. למרות האמור, כדאי לשכור שירות מנוף גם אם לא מוכרחים בגלל שזה חוסך זמן רב ומצמצם אפשרות של פגיעה ברכוש בזמן העברת הרכוש במעברים צפופים.

מקווה שסיפקתי לכם מקום טוב להתחיל במציאת הצעת מחיר להובלה שתטיב איתכם. רוצים טיפים ועצות על מנת למצוא חברת הובלות טובה במחיר שווה לכל נפש?הכנסו לאתר הבא ותוכלו להנות ממגווןמידע אשר יאפשרו לכם לעבור את תאריך המעבר ללא כאבי ראש מיותרים.

כתיבת תגובה