הובלות קטנות בתל אביב – המלצות

אין כמו לעבור!

עבור רבים מאיתנו המעבר זה שלב מפחיד אך מרגש. מדובר על שלב מצויין לערוך סדר בחיים, למיין חפצים שאספנו, לזרוק את הישן ולהתרענן בדברים חדשים. למרות זאת, כשעומדים לפני מעבר מומלץ לבחור בקפידה חברת הובלות שתארוז ותוביל עבורנו את הדברים היקרים לליבנו , שתוכל לאפשר לנו מעבר קל וזריז כמה שניתן.

על מה להקפיד כשמחפשים הובלות קטנות בתל אביב?

המרכיב הראשון שרוב האנשים ימהרו לבדוק הוא המחיר הנדרש להובלה. המחיר הוא בדרך כלל נתון מרכזי בבחירת חברת הובלה עבור רוב האנשים, השאלה אם מחיר נמוך מהווה ברוב הפעמים את הפתרון הטוב ביותר עבורכם?

אנא מכם, אל תהיו מופתעים אם תיאמתם הובלה לכל תכולת הדירה ב-700 ₪ ואז הגיע גבר רופס ובודד עם טנדר חלוד וישן. כמו שלא הייתם מפקידים את האוטו שלכם בכל מוסך בעל הצעה זולה, אל תתנו את כל חפציכם באחריותו של מוביל שרלטן, זול ככל שיהיה.

אז על סמך מה בוחרים?

במידה ואין לכם ניסיון מומלץ בחום לבחון מספר הצעות. ע"י ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תוכלו לקבל מושג מה כל חברה מאפשרת ומה המחיר בעבור שירות זה , כך יתאפשר לכם להבין מה מקבלים בכל מחיר ולקבוע טווח של מחירים אותם אתם יכולים ומוכנים להוציא ולהיות בידיעה שקיבלתם את הטוב ביותר במחיר שאתם מוכנים לשלם. בבחינת הצעת מחיר של מובילים תל אביב הפערים יהיו ביטוי של:

נסיון – חברות שפועלות בתחום מעל עשר שנים מעסיקות צוותים מנוסים בצורה מהירה ויעילה תוך כדי טיפול בצורה מיטבית בציוד שלכם. לחברות הובלה ותיקות אלו מספר גדול של לקוחות והן מסוגלות לספק המלצות רבות.

אחריות – אם תבחנו תראו שרוב מן ההצעות הזולות שתקבלו לא כוללות סעיף הקשור לביטוח. בזמן העברת דירה כדאי להקפיד שנמצא סעיף כזה ולוודא על מה הוא נותן אחריות כדי שתהיו שקטים.

כלי התובלה ומס' האנשים – חברות הובלה רציניות יגיעו להובלה עם משאית לעומת עוסקים מהצד בהובלות אשר יגיעו לבדם או בליווי עובד מזדמן נהוגים על פיקאפ שאולי למזלכם סגור עם חתיכת ברזנט. חברות רציניות בתחום יתנו לכם צוות עובדים מקצועי שלא קטן משלושה עובדים, בהתחשב בכמות התכולה – דבר המבטיח לכם טיפול טוב יותר בתכולת המשרד שלכם.

שכירת מנוף להובלה – שימוש בשירותי מנוף יוביל לתוספת במחיר ובמצבים נקודתיים לא תהיה בידיכם אפשרות אחרת אלא להשתמש בו בשל מגבלות מקום. למרות האמור, כדאי לשקול את שירות זה גם אם לא מוכרחים כיוון שזה יכול לחסוך זמן ומצמצם אפשרות של פגיעה ברכושכם בזמן סחיבת החפצים השונים בחדרי מדרגות צרים.

בשאיפה שנתתי לכם נקודת פתיחה במציאת הצעה , כזו שתהיה משתלמת. רוצים עוד מגוון עצות וכלים שיהיו לכם לעזר במציאת חברת הובלות במחיר מציאה במהירות?גלשו עוד היום לאתר האינטרנט ותוכלו להחשף לעוד טיפים ומאמרים אשר יעזרו לכם לעבור את תאריך ההובלה בקלות, ככל הניתן.

כתיבת תגובה