הובלות רחובות והשפלה

עוברים?

עבור רבים מאיתנו מעבר לבית חדש הוא תהליך מרגש מאוד. מדובר על שלב טוב מאוד לערוך סדר בחפצים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר את הקיים ולתת מקום לדברים חדשים. עם זאת, כשעומדים לעבור כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלה מקצועית שתעביר לנו את החפצים והזכרונות , שתקנה לנו מעבר נוח ככל האפשר.

מה צריך לבדוק כשמחפשים הובלות?

הדבר העיקרי שעיקר האנשים יבדקו הוא מחיר. המחיר בהחלט מהווה מרכיב מרכזי בבחירת מוביל בשביל רוב האנשים, אולם האם מחיר זול משקף ברוב הפעמים את הפתרון הטוב ביותר?

אנא מכם אל תהיו מופתעים אם הזמנתם הובלה לכל הריהוט ב-600 שקלים ובתאריך ההובלה יגיע בחור רופס עם מסחרית מתפרקת. כמו שלא הייתם מפקידים את האוטו הפרטי שלכם בידיו של כל מוסכניק, אל תתנו את החפצים שאספתם בחיים באחריותו של מוביל שרלטן, גם אם מחירו זול.

השוואה זו לא מילה גסה

במידה ואין לכם ניסיון מומלץ לבדוק מס' הצעות. באמצעות השוואה של הצעות מחברות שונות תקבלו אינדיקציה מה כל חברה וחברה נותנת לכם ומהו מחיר ממוצע, כך יתאפשר לכם לדעת מה מקבלים בכל מחיר ולקבוע טווח של מחירים אותם אתם מוכנים לשלם ולהבטיח שתקבלו את הכי טוב במחיר המדובר, עוברים בקרוב? היכנסו לפורטל הובלות לכל הארץ.

בבחינת הצעה הפער במחיר יתבטא ב:

שנות ניסיון – חברות הובלות הפועלות בענף המון שנים מעסיקות אנשים מיומנים שהעבודה לא זרה להם ועובדים בצורה מהירה תוך טיפול מסור בחפצים האישיים שלכם. לחברות המתוארות מס' רב של לקוחות והן יכולות להנפיק מס' גדול של המלצות.

אחריות וכיסוי ביטוחי – שימו לב שרוב מההצעות ה"אטרקטיביות" שתקבלו אינן מציינות שום סעיף ביטוח. בזמן ביצוע הובלת בית מומלץ להקפיד שנמצא בכלל סעיף כזה ולוודא מה גג ההתחייבות כדי להיות שקטים.

מספר אנשים ורכב ההובלה – חברות רציניות יגיעו עם משאית לעומת כאלו שעוסקים על הדרך בהובלות אשר יגיעו לבדם נהוגים על פיקאפ שאולי למזלכם מכוסה בברזנט קרוע. חברות הפועלות כדרך קבע יגיעו בליווי צוות עובדים מיומן ומקצועי של לפחות 3 אנשים, בהתחשב בגודל הפרוייקט – מה שמביא לידי טיפול טוב בתכולת העסק שלכם.

הובלות באמצעות מנוף – שימוש בשירותיו של מנופאי יוביל לתוספת במחיר ובחלק מהמקרים לא תהיה לכם אפשרות אחרת אלא מלהשתמש בו כתוצאה ממגבלות של דרכי המעבר. על אף הנאמר, כדאי לשכור את שירות זה גם אם לא מוכרחים בגלל שהוא יחסוך לכם זמן רב ומונע אפשרות של פגיעה ברכוש שלכם בזמן העברת הרכוש בחדרי מדרגות צפופים.

בשאיפה שנתתי לכם נקודת התחלה במציאת הצעת מחיר טובה ומשתלמת. רוצים עוד מגוון כלים וטיפים למציאת חברות הובלות בעלות נמוכה והוגנת? גלשו עכשיו לקישורים שבטקסט ותוכלו להנות ממגווןהמלצות ומידע אשר יתנו לכם לעבור את ההובלה ביותר קלות.

כתיבת תגובה