הובלת דירה בזול בבאר יעקב

שוב עוברים? עוברים להורים לפני החתונה? לא תמצאו הרבה אנשים שמצליחים להשאר באותו אזור. רובנו נאלצים לעבור לבית אחר מספר רב של פעמים בתקופות קצרות. מעבר דירה נתפס כ תהליך ארוך ומעייף. המאמר הזה יקנה לאלו שעוברים דירה בשבוע הבא, ובו תמצאו מספר נקודות למחשבה על חברת הובלות.

זה לא סוף העולם

הסתכלו מעבר ליום המעבר. לא מעט אנשים עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבה טובה כגון קניה של סטודיו גדול או שהסתיימו עבודות עיצוב הבית. ללא ספק המעבר הוא שלב מתיש בדרך אך גם אותו אפשרי להעביר בקלות ובחיוך.

כל העצות למעבר דירה קל, זריז וללא דאגות

היו מוכנים, בצעו בדיקה של אופציות להעברת הרכוש שלכם מבעוד מועד. בזכות הבדיקה תמנעו מבלת"מים ותהיו ערוכים ליום הובלת העסק בצורה מיטבית.

לא מוצאים זמן לארוז? ניתן לאתר הרבה חברות המספקות שירות אריזה לצד שירותי הובלה. צוות אריזה יבוא למשרד ימים ספורים לפני יום העברת הבית כדי לארוז בקופסאות את החפצים שלכם.

אם נקלעתם למצב שאתם חייבים להתפנות מהעסק לפני הזמן בו נותנים לכם להכנס למתחם החדש אל תדאגו! באזורים שונים של הארץ תוכלו למצוא מספר אתרים עם מחסנים שכל שימושם הוא אחסון תכולת משרדים. תוכלו להשכיר את המחסנים לשבועיים אך בחלקם קיים גם אחסון לתקופה ארוכה יותר ואף בתעריף נמוך יותר.

לא כדאי לחסוך על הובלת דירה

בין אם אתם אורזים את הבית או שהעדפתם לקחת את שירותי חברת הובלה על מנת לארוז יש לארוז את הדברים היקרים לכם בקפדנות על מנת שיגיעו בשלום לדירה החדשה. לא הייתם רוצים לראות את פסל הסברובסקי שהדודה חוה נתנה לכם לחתונהלא יעבור את הדרך.

אל תתפשרו ותחסכו על מובילים, לא כל בעל משאית הופך למוביל ישירות. הובלת חפצים ספציפיים כמו: מקרר, מכונת כביסה וכו' דורשים מיומנות רבה וכושר נשיאה. בנוסף, חפצים כמו: מזנונים ארון אשר יצטרכו פרוק והרכבה. מסיבה זו, יש לבדוק ולוודא שהמובילים מוכנים לעבודה זו. עבודה זו מצריכה עוד תשלום.

אמדו את המעלית בבניין הנוכחי ובבניין אליו עוברים. אם יקרה והדלתות צרות מדי יש מצב שתזדקקו לקחת בנוסף שירותי מנוף.

תמיד תוכלו לקחת שירותי מנוף בנפרד אך כדאי לכם לטלפן ולבדוק אם חברת ההובלה שאותה לקחתם לביצוע העבודה מספקת שירותי מנוף בנוסף, כך תצמצו עלות. יש מקרים ששווה להוסיף שירותי מנוף, גם שניתן להסתדר בלי. מנוף יכול לחסוך זמן יקר וטלטלות של החפצים בירידה למשאית.

מחפשים מידע נוסף? מחפשים המלצות? כנסו לפורטל ותוכלו לקבל פרטים, טיפים, מחירים והצעות ממיטב נותני השירות בכל הארץ.

כתיבת תגובה