הובלת דירה בקלות

כל מעבר דירה מתחיל בתכנון נבון, חברת הובלות איכותית וידע. הצעד הראשון בכל מעבר דירה הוא כמובן למצוא דירה / מקום מגורים חדש וגם כאן כמו במרבית המקרים האינטרנט משחק תפקיד חשוב והופך את החיפוש אחר דירה חדשה למהיר ופשוט יותר.

רגע אחרי שמצאתם דירה, כלומר יש לכם כתובת ותאריך מעבר יש להתחיל את החיפוש אחר חברת הובלות איכותית ולסגור על הובלת דירה במחיר הוגן. לסגור עם חברת הובלות טובה זה קרוב לוודאי החלק הכי חשוב אחרי כמובן לסגור על דירה בסטייל שתעשה לכם התרגשות לקראת מעבר.

בשלב קבלת הצעת מחיר להובלה כדאי לבקשת הצעת מחיר משלוש חברות הובלות לפחות. בשלב הראשוני כדאי להתמקח אבל לא מדי. כמו כן חשוב לבקש מהנציג של חברת ההובלות להגיע אליכם או לפקסס הצעת מחיר להובלה עליה כתוב הצעת מחיר מחייבת… בנוסף אל תתביישו לספר לחברת הובלות השונות על הצעת מחיר של החברות הובלות המתחרות.

הובלת דירה – עצות וטיפים

אם אתם זקוקים להובלת דירה ובמיוחד הובלת דירה עם משפחה כלומר הובלה בה יש תכולה רבה אני ממליץ בחום לקחת הובלה עם ביטוח. חברת הובלות טובה לא תגבה מכם יותר עבור הובלת דירה עם ביטוח ולמעשה אם הם כן מבקשים מכם תוספת זה סימן דיי ברור שהם לא מקצוענים

עוד עצה טובה וחסכונית היא לבקש מחברת ההובלות חומרי אריזה. בין אם ידעתם או לא חומרי אריזה כלולים במחיר של ההובלה. חומרי אריזה מקצועיים יחסכו לכם הוצאות מיותרות וישמרו על החפצים שלכם בטוחים.

כדאי להתחיל לארוז לפחות שבועיים לפני תהליך ההובלה. תארזו כל חדר בנפרד וסמנו את הקרטונים בצבע מסוים או תכתבו את שם החדר על הקרטונים אשר מכילים את התכולה שלו וכך תוכלו להנחות את ה-חברת הובלות לפרוק חדר חדר ישירות אל החדר הרצוי בדירה החדשה שלכם.

הובלת דירה – לעשות את זה נכון

כדאי לבצע את ההובלה בצורה מסודרת. הסדר והתכנון יעשו את ההבדל בין להזיע בלי סוף לפני, באמצע וגם אחרי לבין מעבר דירה קל ומהיר. זכרו לבחור בחברת הובלות טובה ולא לחשוש להוציא עוד מאה, מאתיים ש"ח כי שירות איכותי שווה את ההפרש.

שיהיה לכם מעבר דירה קל ונעים, מומחה הובלות.

יש 2 תגובות על “הובלת דירה בקלות

כתיבת תגובה