הובלת מקרר בשכיבה – טיפים

הגיע הזמן לעבור!

בשביל רבים מאיתנו שינוי מקום המגורים זה שלב כיפי ומרגש. מדובר על שלב טוב לעשות סדר בחפצים, למיין, להפרד מהישן ולתת מקום לדברים חדשים. עם זאת, כשעומדים לעבור דירה יש להקפיד ולבחור חברת הובלה שתארוז ותוביל עבורנו את כל החפצים , שבזכותה יתאפשר לנו מעבר נעים וקל כמה שניתן.

מה לבדוק כשמחפשים הובלת מקרר בשכיבה?

המרכיב הראשון שמרבית האנשים ימהרו לבדוק הוא המחיר הנדרש להובלה. המחיר הוא נתון מרכזי בהחלטה על בחירת המוביל בשביל מרבית האנשים, אולם האם מחיר נמוך מהווה את הפתרון הטוב ביותר עבורכם?

בבקשה לא להראות מופתעים אם קיבלתם הצעה עבור הובלה לכל הציוד בשמונה מאות שקל וביום ההובלה הגיע מוביל יחיד עם טנדר מתפרק. בדומה לכך שלא הייתם מפקידים את האוטו בכל מוסך זול, אל תשימו את כל החפצים שלכם בידיו של מוביל חאפר, גם אם הוא זול.

אז איך יודעים מה טוב?

במידה ואתם לא מנוסים מומלץ בחום לבדוק מס' הצעות. השוואה בין כמה חברות תוכלו לקבל מושג מה כל חברה מספקת לכם ומה המחיר בעבור שירות זה , מה שיאפשר לכם לדעת בדיוק מה מקבלים ולהגיע לידי החלטה איזה מחיר אתם יכולים ומוכנים להוציא ולדעת שאתם מקבלים את השירות הכי טוב במחיר זה. בבחינת הצעת מחיר של הובלות רעננה הפערים יהיו כתוצאה מ:

המלצות ושנות ניסיון – חברות בתחום ההובלה הפעילות בתחום מעל 10 שנים מעסיקות צוותים הומוגנים ומנוסים שעובדים ביעילות ובזריזות תוך כדי טיפול מסור והקפדה על החפצים שלכם. לחברות אלו מעגל לקוחות גדול והן יכולות להנפיק מספר גדול של המלצות.

ביטוח על התכולה – אם תבחנו תראו שרוב מן ההצעות הזולות שתקבלו אינן מציינות אף סעיף ביטוחי. בזמן ביצוע הובלת עסק חשוב מאוד להקפיד שנמצא בכלל סעיף כזה ולבדוק עד איזה סכום הוא מכסה כדי שתהיו רגועים.

גודל הצוות ורכב ההובלה – חברות הובלה מסודרות יגיעו להובלה במשאית גדולה בניגוד לחאפרים שיגיעו לבד או בליווי עובד מזדמן עם טנדר שאולי למזלכם מכוסה בברזנט. חברות רציניות בתחום יפקידו בידיכם צוות מקצועי ומיומן שלא קטן משלושה עובדים, בהתחשב בכמות התכולה – מה שמביא לידי שירות טוב וזהיר יותר בתכולת הדירה.

הובלה בגובה באמצעות מנוף – שימוש בשירותי מנוף יביא לעליית מחיר ובמצבים ספציפיים לא תהיה בידיכם אפשרות מלבד להשתמש בו בשל דלתות צרות. בכל אופן, כדאי לשקול את שירותיו של מנופאי גם אם לא חייבים בגלל שהוא חוסך זמן רב ומונע אפשרות של נזק לרכוש בזמן העברת החפצים במעברים צרים.

אני מקווה שנתתי לכם נקודת התחלה במציאת הצעת הובלה , כזו שתהיה משתלמת. הייתם רוצים טיפים ועצות על מנת למצוא מובילים טובים במחירים מצחיקים?הכנסו עכשיו לאתר האינטרנט ותוכלו לקרוא עלמידע וטיפים ועוד כלים שיאפשרו לכם לחלוף על פני ההובלה במהירות, ככל הניתן.

כתיבת תגובה