הום סטיילינג – מהפך גדול במאמץ קטן

כולנו יודעים כי אורח החיים שלנו יכול להשפיע על טעמים והעדפות שלנו, אך מעטים מודעים לכך שלעיצוב הבית בו אנו חיים יש השפעה לא קטנה עלינו. מחקרים רבים הראו קשר בין עיצוב, צבעים ואווירה לבין יכולת ריכוז, הקשבה, מצב רוח, יצירתיות, פרודוקטיביות ועוד. פעמים רבות ניתן לחולל שינוי משמעותי באיך אנו מרגישים ע"י שינוי עיצוב הבית. פעמים רבות אנשים נתקעים במרחבים שאינם משקפים או משרתים אותם- טעמם או צרכים שהשתנו עם הזמן, מעבר לדירה שכורה חדשה, וגורמים אחרים. קיימת דעה מוטעית כי שינוי חייב להיות כרוך בהשקעה של זמן ובשיבוש השגרה היומית שלנו. בפועל קיימים כלים עיצוביים שונים הנותנים מענה לצרכים שונים. אנשים המעדיפים להימנע משיפוץ, שינויים מבניים או תהליכים ממושכים יכולים להפיק תועלת רבה מהום סטיילינג, המאפשר לחולל שינוי בחלל הבית בפשטות ובזמן קצר.

הום סטיילינג – מה זה?

הום סטיילינג לבית מאפשר לעשות מהפך משמעותי במראה החלל הפנימי של הבית או הדירה, מבלי להיכנס לשיפוצים או שינויים מבניים. הום סטיילינג מתמקד בהלבשה של הבית מחדש באופן שיתאים טוב יותר לצרכיי הלקוחות וישקף בצורה מדויקת יותר את הטעם האישי שלהם. הכלים המשמשים ליצירת השינוי כוללים צבע, רהיטים, אביזרים וחפצי נוי, טקסטורות, מרקמים, בדים, משחקי גוונים, ועוד. באמצעות שילוב נכון של כלים אלה ניתן ליצור מראהה חדש, מודרני, עדכני ואטרקטיבי.

מתי נבחר לעשות הום סטיילינג?

אפשרות זו נועדה לכל מי שרוצה לעשות שינוי גדול בזמן מועט ומבלי לשבש את השיגרה היומית שלהם. ניתן לסיים את התהליך בצורה מהירה יחסית במסגרת הזמן שהוקצב לפרויקט. ניתן לעשות הום סטיילינג בבתים ישנים וחדשים, פרטיים ושכורים, קטנים וגדולים, בית קרקע או דירה בבניין ועוד. אפשרות זו תסייע לכם להפיק את המקסימום מהחלל העומד לרשותכם – להגדיל אותו באופן ויזואלי, להאיר פינות חשוכות ולהוסיף צבע ושמחת חיים.

מה תהליך העבודה של הום סטיילינג?

עיצוב הבית בשיטה זו נעשה במספר שלבים: בהתחלה מתקיימת פגישה בין אנשי המקצוע והלקוחות. במהלך הפגישה הלקוחות מעלים את המטרות, הצרכים והרצונות שלהם והמעצב מנסה להבין את הטעם האישי שלהם. לאחר מכן נעשית סקירה יסודית של הבית, כולל מדידות ורישום התכניות. בשלב הבא המעצב בעזרת תכנות מחשב מתקדמות בונה תכנית עבודה מפורטת המתארת את השינוי הרצוי. התכנית נשלחת ללקוחות לקבלת אישור סופי לפניי תחילת העבודה. השלב הסופי הוא העבודה עצמה. ניתן להציג את התכנית לאנשי מקצוע אחרים שאתם עובדים אתם או לתאם מפגשים נוספים עם המעצב לצורך ביצוע הדברים.

כתיבת תגובה