החזר מס ? איך באמת עושים החזר

החזר מס

אנשים רבים, בעיקר שכירים, זכאים להחזרי מס מטעם רשויות המיסים, וכלל אינם מודעים לכך. שינויים אשר מתרחשים בחייו של העובד והנוגעים באופן כזה או אחר לעבודתו, עשויים להשפיע על זכאותו לתשלומי מס שונים, ולגרום למצב של זכאות להחזרי מס בגובה של אלפי שקלים בשנה. למעשה, בין 80% ל-90% מן השכירים זכאים להחזרי מס! חברת מס4U מסייעת לכם להשיג את ההחזרים הללו בקלות ומבלי להסתבך עם ביורוקרטיה מיותרת.

איך עושים החזר מס?

בשלב ראשון, על כל אחד לבדוק את הזכאות שלו להחזרי מס. במרבית המקרים, החזרי מס מעשיים רק לשכירים, מכיוון שעצמאיים עורכים מלכתחילה את הנהלת החשבונות שלהם באופן מדויק יותר, ואינם משלמים יותר ממה שהם חייבים. חשוב לבדוק באופן מקצועי את עניין הזכאות, על מנת להצליח לחשב את כל הפרטים הרלוונטיים, ועל מנת לבצע את החישוב בצורה נכונה. חישוב לא נכון עלול להוביל למצב שבו אתם חייבים בתשלום מס, במקום שתהיו זכאים להחזר. חברת מס4U עושה עבורכם את החישובים הללו ללא תשלום, וביעילות רבה.

בשלב הבא, יש להגיש את הבקשה בפועל לרשויות המס בקשה להחזר מס לשכירים. על מנת לעשות זאת יש למלא טופס 1301, טופס ארוך ומפורט במיוחד, או טופס מקוצר 135, אשר מיועד לשנה ספציפית בלבד. בטפסים הללו מציינים גם את הפרטים של בני הזוג. בטפסים הללו מפרטים בדיוק את ההכנסות וההוצאות המוכרות למס, על מנת לאפשר קבלה של החזרי מס. מילוי הטפסים הזה עלול להיות מורכב ומייגע מאד. חברת מס4U תבצע את השלב הזה עבורכם, כדי שתוכלו להיות רגועים ולדעת שהטפסים ממולאים בצורה הטובה והנכונה ביותר.

מס4U

חברת מס4U מסייעת לכם בכל השלבים של ביצוע החזר מס הכנסה, כדי שתוכלו להיות רגועים, ולדעת שביצעתם הכל על הצד הטוב ביותר, ושיש לכם סיכוי גבוה לקבל החזרי מס בגובה של עד אלפי שקלים. מס4U – הבחירה הטובה ביותר בשבילכם.

רוצים לבצע החזרי מס? פנו עוד היום למס4U ותקבלו שירות מושלם מהרגע הראשון ועד לאחרון!

כתיבת תגובה