החיים אחרי קורס אנגלית

לקחתם קורס אנגלית והצלחתם לשפר את האנגלית שלכם בזמן קצר? מזל טוב, עכשיו העבודה האמיתית מתחילה. מחקרים בבלשנות מראים כי שפה שלא נרכשה בגיל צעיר איננה יכולת שנשמרת לאורך זמן, ויש לתרגל אותה באופן מתמיד על מנת לשמור על יכולת השימוש בשפה. לצורך העניין, גם אם לא נדבר אותה שנים אנו ילידי הארץ תמיד נדע עברית. לעומת זאת, מי שלקח קורס אנגלית ורכש את השליטה בשפה עלול לאבד אותה ככל שיחלוף זמן הוא אינו עושה שימוש ביכולת שרכש. כאן נציע לכם מספר עצות לשימור הכושר שלכם אחרי קורס אנגלית.

 

קריאה, כתיבה ודיבור

השימוש שלנו בשפה הוא גם מילולי וגם כתוב, וקשור בתהליכים של הבנה מצד אחד וביטוי מצד שני. את כל ההיבטים הללו של שימוש בשפה יש לתרגל לאחר קורס אנגלית על מנת לשמר אותם. חשוב מאוד למצוא הזדמנות לתרגל את כל ההיבטים של שימוש בשפה, שכן יש אנשים רבים שלקחו קורס אנגלית והקפידו להחשף לאנגלית אך לא לדבר אותה או לכתוב בה. התוצאה היא אנשים שמבינים היטב מה נאמר או נכתב אך לא מסוגלים להוציא מילה מהפה או על הדף באנגלית. קריאת עיתונים, כתיבה לעצמכם או לאחרים ומציאת אנשים עימם אתם יכולים לדבר מעט באנגלית הן הדרך הטובה ביותר לשמור על כשירות לשונית.

 

צפייה בסרטים ותוכניות טלביזיה

סרטים ותוכניות טלביזיה הן מקור מעולה לא רק לתרגול הבנת האנגלית שלכם אלא גם להתעדכנות באופנות הדיבור כיום וסלנג. כידוע, סרטים ותוכניות רבים מגיעים עם תרגום אך מי שלא רוצה לעשות לעצמו את החיים קלים ומעוניין לשמור את הכשירות שהוא רכש על ידי קורס אנגלית יכול לבחור לצפות בתכנים שלו ללא תרגום, מה שידרוש ממנו קשב ומאמץ ויתרגל את יכולות ההבנה שלו באנגלית. החיסרון הבולט של שיטה זו הוא כמובן הפסיביות שלה והעבודה שאתם לא מתרגלים את האנגלית באופן פעיל, ועל כן יש להשלים את הצפייה בסרטים או תוכניות טלביזיה גם באיזה שימוש פעיל בשפה.

 

קורס אנגלית נוסף

קורס רענון אחת לכמה זמן הוא דרך טובה לשמור על הכושר שלכם באנגלית גם אם אין לכם הזדמנות לעשות בה שימוש באופן שוטף. תמיד יש לאן לשפר את האנגלית שלכם ודרך קורס אנגלית נוסף, הפעם מתקדם יותר, תוכלו לא רק לשמור על כושר השימוש שלכם בשפה אלא אף לשפר את הידיעות שלכם ולהעמיק את ההכרות שלכם עם דרכי ההתבטאות, הדקדוק והתחביר ואוצר המילים באנגלית. הפעם הקורס לא חייב להיות ארוך ולעיתים מספיק קורס רענון קצר בין כמה שבועות על מנת לשמור על יכולת השימוש שלכם בשפה. עם זאת, אם כבר טרחתם ונרשמתם אל קורס אנגלית נוסף אולי תרצו להשקיע את המאמץ הנוסף גם בכדי ללמוד משהו חדש ולא רק לשמור על כושר.

 

berlitz

כאשר עולה הצורך בלימוד שפה מדוברת והבנת הייחודיות של תרבות שונה, ברליץ ערוכה לסייע לך בצורה הטובה ביותר בהשגת יעדך. לברליץ לימוד שפות ומגוון רחב של הכשרות, קורס פרטי, סמי פרטי וקורסים קבוצתיים. תוכניות הלימודים ומערך הלמידה מבוססים על ניסיון רב שנים בתחום ומתווספים לתכנים העשירים והאותנטיים, בהנחיית מורים דוברי שפת אם, ולתכני מולטי מדיה מתקדמים ביותר המלווים את מהלכי הקורסים. לימודי השפות מקנים לך את הכלים לדבר, לקרוא ולכתוב, בכל שפה בה תחפוץ. הלימודים מכסים מספר רב של שפות בדגש על לימוד אנגלית ומועברים בשיטת לימוד ייחודית, המאופיינת בשימת דגש על היכולת לדבר את השפה, ולהביא את התלמיד לרמה בה הוא מסוגל לנהל שיחה בשפה נינוחה ושוטפת. כל השיעורים נערכים על ידי מורים הדוברים את השפות כשפת אם. בשיעורים עצמם, כל התלמידים מדברים את השפה הנלמדת החל מהשיעור הראשון. השיעורים עושים שימוש בכלים לימודיים כמו משחקי תפקידים, קטעי קריאה והאזנה. הלימודים מותאמים בהתאם לתקציב, ללו”ז ולצרכים. בכל שפה ישנה אפשרות לבחור את המסלול המתאים לתלמיד- בין אם מדובר בשיעורים פרטיים או שיעורים המתנהלים בקבוצה, לימוד בוקר, לימודי ערב, או מסלול משולב- לימודי שפות מתנהלים בכל המסלולים הנ”ל

כתיבת תגובה