החיפוי שישנה לכם את מראה המטבח- חיפוי זכוכית למטבח

החיפוי שישנה לכם את  מראה המטבח- חיפוי זכוכית למטבח

עם כל כך הרבה סגנונות עיצוב וקדמה, אולי עדיין לא שמעתם על העיצוב החדש שכבר כובש את העולם בסערה. מדובר על חיפוי זכוכית למטבח, לחדר האמבט או סתם עיצוב מיוחד לכל חלל בבית, כמו קיר מסוים בסלון למשל. יש כאלה שאינם מקשרים נכון, זכוכית וחיפוי, היות וזכוכית הינו חומר שביר, אך למרבה הפליאה, מדובר בזכוכית בטיחותית המיועדת דווקא לאזורים רגישים במיוחד, כגון מטבח וחדר אמבט. במטבח יש הרבה חום בגלל הבישול והאזור הינו לח בגלל העבודה הרבה שיש עם המים. הזכוכית הינה מחוסמת ובעובי מספיק חזק שיכול להישמר למשך הרבה שנים  בניגוד לשאר חומרי הגלם שהכרנו עד היום ששימשו לחיפוי קירות במטבח, קל הרבה יותר לשמור על מטבח נקי, אסתטי ורענן, באמצעות חיפויי הזכוכית.

כל מה שצריך בחיפוי קיר למטבח

אם אנו כל הזמן  מתאמצים לשמור על שיש וחיפוי נקי במטבח, יש הרבה יתרונות למי שמחליט החלטה נבונה, כמו התקנת חיפוי זכוכית למטבח. באמצעות ספריי חלונות ומאטלית, הזכוכית תיראה חדשה לחלוטין ותמיד נקייה, מה שישמור על מראה אסתטי של המטבח. גם האפשרויות של הדפסים מיוחדים שיתאימו למראה הכולל של ארונות  המטבח, צבע השיש והארונות, יכול להיות מושלם באמצעות חיפויי הקיר העשויים מזכוכית. חשוב לדעת, כי צבע בולט מדי, לא יהיה מומלץ.

בחירה קלאסית או גלאסית?

זכוכית, תמיד נראתה בעיני המעצבים לעיצוב קלאסי, מיוחד ויוקרתי. ניתן לראות זכוכית בשילוב של ריהוט, דלתות, מעקות והיום, חיפויים זה הטרנד החדש של הרבה מעצבי מטבחים, הרואים פוטנציאל של עיצוב ופרקטיקה בחיפויי הקיר.

למצוא את המקצוענים בחיפוי זכוכית לקירות

יש הרבה חברות אשר התחילו להיכנס לטרנד החדש ולהתקין חיפוי זכוכית למטבח ולחללים האחרים כמו חדרי האמבט, או קיר בסלון שיהיה דקורטיבי ומיוחד. חברת אריאל גלאס, קיימת משנת 2005 והייתה מחלוצות חיפויי הקיר. עשר שנות ניסיון ולקוחות מרוצים, יעידו על עיצוב מרהיב, זכוכית איכותית והתקנה ואחריות מעל לכל תחרות. ניתן למצוא לקוחות של חברת אריאל גלאס כמו: אדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים אנשים פרטיים ועוד, אשר ממשיכים לעבוד שנים עם חברת אריאל גלאס וממליצים עליה בחום.

כתיבת תגובה