הטרנד של צילומי הריון וחדירתו לישראל

מדוע צילומי הריון הפכו לכל כך מקובלים בשנים האחרונות? עד לפני מספר שנים התחלום של צילום ההריון והמשפחה היה יחסית אנונימי. מעט מאוד נשים שמעו על כך ועוד פחות מכך הלכו והצטלמו. אבל לאט לאט התחום הזה תפס תאוצה ומה שרגילים כל כך לעשות בארה"ב על בסיס קבוע החל לחדור גם לישראל בצורה הדרגתית.

בארה"ב לדוגמא, הנושא של צילום הריון ומשפחה הוא מקובל ביותר. לדוגמא משפחות רבות מתעדות את עצמן באופן תדיר בסטודיו מקצועי מפעם לפעם וכך משמרות מזכרת יפה מתקופות שונות בהתפתחות המשפחה והתהליך כולו הוא כייפי ומגבש למשפחה כולה. גם נושא צילום תמונות הריון הוא מקובל מאוד ביותר וחלק גדול מההריוניות מגיעות לצלמת מקצועית על מנת לתעד את ההריון שלהן.

גם בישראל התחום של צילום הריון ומשפחה תפס תאוצה בשנים האחרונות. בתחילת הדרך היו אלו קומץ של צלמות שהכניסו את הטרנד ולאט לאט יותר ויותר נשים ראו את התוצאות אצל חברות, התלהבו ורצו להצטלם גם כן. וכך השמועה על צילום הריון אומנותי עברה מאוזן לאוזן ופשטה כאש בשדה קוצים וכיום כמעט ואין הריוניות שלא מכירות את התחום ושלכל הפחות לא חושבות על צילומים מקצועיים. בסופו של דבר, חלק גדול מאותן הריוניות גם מגיעות להצטלם וכמובן שהתוצאה בדרך כלל מהממת…

כמובן שעל מנת להגיע לתוצאות יפות וליצור מזכרת יפה צריך לדעת לבחור צלמת הריון שלך אבל השאלה איך לבחור את הצלמת שלך טומנת בחובה תורה שלמה ויש הרבה מה להגיד על כך. בגדול יש כמות גדולה של צלמות בישראל כאשר חלק גדול מהן נמצא ברמת איכות נמוכה יחסית וחלקן ברמה גבוהה יותר. הסוד הוא להצליח לאתר את הצלמת שתיתן לך את רמת השירות והאיכות הגבוהה ביותר ומתוך כמות כל כך גדולה של צלמות זה לפעמים מרגיש כמו למצוא מחט בערימת שחת… בכל מקרה, בדיקה מעמיקה ומקיפה תאפשר לך למצוא בסופו של דבר את זו שמתאימה לך ביותר מבחינת סגנון, איכות וסטייל.

בהצלחה לכולן ולידה קלה!!!