הכל על חינוך גורים לצרכים

הגיע הזמן לכלב חדש? מביאים גור כלבים והנכם מעוניינים לדעת איך צריך לטפל בו ולחנכו? ההכרעה להביא כלב הביתה אינה קלילה ומומלץ שלא תתבסס על אהבה בלבד לבע"ח. מחפשים אינפורמציה על אילוף כלבים טיפים? בואו לקבל אי אלה טיפים מצויינים:

ראשית וודאו שאתם אכן בשלים להביא כלב הביתה, הן מבחינת השינוי שהדבר יגרור לחייכם ובהתנהלותכם, והן מהבחינה הכלכלית. הדאגה לרווחת הכלב משמעותה טיולים שלוש פעמים ביום, לזכור להאכיל ולהשקות אותו, ולהעניק לו אהבה.

כמו כן כלב מביא הוצאות, קבועות ומשתנות, על ווטרינרים, תכשירים, מזון, פעילויות וחלילה טיפולים רפואיים במקרי תאונה או בעיית בריאות. אם אתם לא חושבים שאתם מוכנים לעניין, אולי כדאי שתחסכו מעצמכם ומהכלב את כל הכאב ואל תביאו בעל חיים דווקא עכשיו.

תמיד בחרו בכלבים מכלביה על פני כלבים ממוכר – כלב גזעי ממגדל פרטי תמיד מוצא בית, בעוד שהכלביות גדושות באלפי כלבים שנזרקו מביתם. עמותות רבות ממיתות בע"ח שנשארים במקום לאחר שהות מסויימת, ואפילו אלה שאינן מוכנות ללכת לפעול בצורה הזו לא תמיד מצליחות להעניק לכלבים טיפול מקיף במיוחד מפאת הצפיפות. אימוץ מכלביה יאפשר לכם להביא הביתה כלב מדהים מתוך מבחר ענקי וכן, כלב שתביאו מכלבייה יתן לכם אהבה אינסוף ויהיה מלא רגשות תודה על העובדה שהענקתם לו חיים חדשים.

כלב מעורב או גזעי? בעוד כלבים גזעיים מעניקים לבעליהם יוקרה, דווקא המעורבים נוטים כמעט תמיד להיות הרבה יותר נבונים, נוטים להיות בעלי חיים ארוכים יותר ופחות סובלים מבעיות גופניות.

אימצתם כלב? אל תזניחו את החינוך. כלב אשר קיבל אילוף טוב זה כלב מאושר, ובמידה ומצבו המנטלי מאוזן ורגוע, גם לבעלים שלו יותר נחמד לחלוק סביבת מגורים.

רוצים לגלות הכל על חינוך גורים לצרכים? עברו לאתר, בו תוכלו למצוא את כל המידע בנושא גזעים, אופני טיפול, המון טיפים שימושיים, ואינפורמציה בנושא וטרינרים רבים, מומחי אילוף, מזון וציוד.

כתיבת תגובה