הכל על מילוי קמטים

השיער על המצח מפריע לכם? אם תבררו אצל מספר קטן של נשים וגברים אקראיים הקרובים אליכם, סביר להניח שכמה מתוכם עשו ניתוח פלסטי כזה או אחר. וגם אלו שלא, ניתן לדעת בביטחון שחשבו על העניין הזה – אם הם טרם התקשרו כדי לקבוע תור… המבוכה שהייתה קשורה ברפואה הפלסטית היא לא רלוונטית – טכנולוגיה חדשנית, מחרים והסדרי תשלום הוגנים, מקצוענות והבחירה להיראות טוב יותר הפכו את הרפואה האסתטית לפופולרית יותר מתמיד.

אז החלטתם לעבור טיפול, מה הלאה? השתדלו לחשוב על הדבר כניצול האפשרות לשיפור המראה-החיצוני, שיפוץ קטן שיכול לגרום לכם להיות יותר שלמים מגופכם. חשוב לזכור שלא הומצא אף ניתוח שיוכל לשנות לחלוטין את איך שאנו נראים.

אז מה צריך לבדוק כשרוצים לעבור טיפול קוסמטי, וממה יש להיזהר? מעוניינים במידע בנושא בוטוקס? קבלו כמה עצות שיאפשרו לכם לקבל את הטיפול הטוב ביותר:

– ניתוח אף: אסור לשפוט את תוצאת הניתוח הפלסטי ישירות אחרי הסרת התחבושות. חשוב להיות סבלניים, עם חלוף הזמן הנפיחות תפחת והאף יקבל את הצורה הסופית.

– אחרי הניתוח חשוב להמנע מחשיפת האזור לחום כשמש, פן, מים ודומיהם, כדי למנוע הופעתם של שטפי דם.

ניתוחי חזה: רוב המכונים מציעים את אפשרות ההדמייה ויזואלית באמצעות מחשב. ניתן לבקש מהרופא שיראה לך איך את צפויה להראות עם החזה החדש שלך. כך תוכלי להיות משוכנעת כי בחרת במידות ובצורה הרצויות לך.

– מאד לא מומלץ להרים משאות כבדים לאחר ניתוח הגדלת חזה, מכיוון שהלחץ עלול לגרום לכאב ולהרחבת הצלקות.

טיפולי פנים: ריכוזי חומרי אלפא הידרוקסי אשר מותרים לפי חוק לשימוש במכון קוסמטי הם לא יותר מ עשרה אחוזים. טיפול פילינג עם חומרים מריכוז גבוה יותר של חומצות אלפא-הידרוקסי מותר לביצוע אך ורק ע'י דוקטור לרפואה.

– מומלץ לנסות לבוא אל ניתוח פלסטי במשקל הממוצע שלך. המנעי מעלייה גדולה במשקל ומהרזיה קיצונית לאחר הניתוח. השמנה לעתים גורמת להרחבה של ה צלקות מהניתוח בעוד ירידה במשקל עשויה לגרום להצטברות עודפי עור.

תחום הרפואה האסתטית הוא תחום מורכב ומעניין, אם תרצו לשמוע עוד על מילוי קמטים או על עיבוי שפתיים, כדאי לכם לעיין במאמרים הבאים שלנו באתר המעולה www.zaadimcenter.co.il/. והכי חשוב שתעברו את הטיפולים בידיים טובות ושהתוצאות יהיו לרוחכם. וכמובן, רק בריאות!

כתיבת תגובה