הכנת תיק עבודות – עזרה בתהליך

צעירים רבים שואפים ללמוד אומנות ברמה גבוהה. לימודים אלו עשויים להתבצע באקדמיות שונות בארץ או בחו"ל. באמצעות הכנת תיק עבודות ייחודי אשר יביע יצירתיות וייצור עניין, יוכלו הצעירים להתקבל את מוסדות הלימוד הללו. תיק העבודות יכלול רישומים, נגיעות של צבע וקולאז'ים. במידה ואתם מעוניינים ליצור תיק עבודות מצליח, תוכלו להגיע אל הסטודיו אשר נמצא בתל אביב ומנחת הקבוצות , (בעלת הסטודיו) תסייע לכם לכל אורך התהליך. בצורה זו יוכל הפרויקט להיהפך לחוויה מעשירה ויוצאת דופן.

כמו כן, יכולה האמנית, בעלת הסטודיו לסייע לתלמידי התיכון אשר צריכים לעבור בגרות באומנות. מנחת הקבוצות תוכל לשבת עם הסטודנטים, להגות קונספט ולבנות סדרה אשר תקיף את הנושא הנבחר מזוויות שונות.

הכנת תיק עבודות –  לימודי האומנות בתיכון

בתהליך בניית תיק עבודות לנוער, תסייע האמנית לתלמידים להתקבל אל מגמת האומנות בתיכון. התהליך יכלול רישום, עבודה בעיפרון, בחינת פרספקטיבות, הבנת משמעות מקור האור ועוד. במהלך יצירת התיק, יבדקו התלמידים מה הם אוהבים בעצמם –  בצורת המחשבה שלהם, יאתגרו את עצמם, וייצרו יצירות חוצות גבולות, יצירות הומוריסטיות וגרוטסקיות.
כך יתקבל תיק עבודות מקורי, אישי ויוצא דופן.

מגוון קורסים נוספים – אצלנו בסטודיו

כמו כן, תוכלו לרכוש ידע נרחב בנוגע ללימודי אומנות: תוכלו להירשם אל לימודי רישום, קורס ציור, קורס אומנות, שיעורי אומנות פלסטית ועוד. הסטודיו פונה אל כל הגילאים – מגילאי הילדות עד לגילאי החטיבה, התיכון והבגרות. הסטודיו יאפשר גם לתרפיסטים להגיע, ללמוד טכניקות ולהעמיק את יכולת החשיבה והיצירתיות. בסטודיו, יוכלו התרפיסטים לצבור שעות אמן. צבירת השעות ופיתוח היכולות והחשיבה יסייעו לתרפיסטים להכיר את עצמם. ההיכרות העצמית תאפשר להם להיהפך לתרפיסטים מקצועיים ולטפל באנשים ברגישות, אמפתיה והבנה.

היצירה על כל גווניה וסוגיה תפתח לכם דלת אל עולם של רגישות, הקשבה והבנה. היצירה תעניק למשתתפים בסדנאות ארגז כלים מחשבתי ורעיוני, היא תלמד אותם כיצד ניתן לעבוד עם מגוון סוגי חומרים כמו עפרונות, פנדות, צבעי אקריליק, צבעי שמן, ניירות צבעוניים, צבעי מים ועוד. כמו כן, ישלבו לימודי האומנות עבודה עם מוסיקה, כתיבה, נגיעה בקולאז', ועבודה עם צילומים נבחרים. לימודי האומנות יאפשרו לכל אחד להתחבר אל עצמו, אל רגשותיו, תחושותיו, רצונותיו, תשוקותיו ופחדיו. היצירה תחשוף את כל אלו.

במידה ואתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי תכני הלימודים המגוונים, הכנת תיק עבודות לבוגרים, לתלמידים, צבירת שעות אמן לתרפיסטים, קורס הציור, חוג ציור לילדים, שיעורי אומנות פלסטית, לימודי רישום ועוד, תוכלו ליצור באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו ליצור קשר על ידי מילוי הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם הסטודיו יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות.

כתיבת תגובה