הלוואות חברתיות: מיתוסים שכדאי לנפץ או לשמר

הלוואות חברתיות: מיתוסים שכדאי לנפץ או לשמר

בעידן שלנו, זה רק עניין של זמן עד שתחום ההלוואות החברתיות ירקיע שחקים ויעבור את שיטות ההלוואות  המסורתיות. על יתרונות השיטה תוכלו לקרוא בהרחבה באתר שלנו, אך כמו כל שיטה חדשנית, גם כאן קיימות שמועות שיוצרות מיתוסים על הלוואות חברתיות. אז מה נכון ומה רחוק מהאמת? הנה מיתוסים נפוצים שכדאי לנפץ או לשמר.

"כל האנשים באינטרנט שליחים של שוק אפור"

ממש לא נכון! פלטפורמת ההלוואות החברתיות של eLone מסתייגת מכל פעילות בלתי חוקית. הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע שונים שזהותם חשופה באתר, כך שהלקוחות שלנו, הלווים והמלווים, מכירים אותנו ויודעים מי עומד מאחורי הקלעים. היה ולווה לא עמד בהחזרי התשלום, כמובן שלא נשלח אליו בריונים מאיימים כדי לגבות את הכסף. ההתנהלות שלנו חוקית ועל כן נפעל בדרכים המקובלות על פי חוק על מנת שלא תפסידו חלילה את ההון שלכם.

"בטח העמלות מטורפות"

ממש לא נכון! eLoan הוקמה במיוחד כדי להשתחרר מהעמלות הגבוהות (!) שאנשים רגילים לשלם בבנקים, חברות אשראי ומסגרות חוץ בנקאיות. מאחר ואין לנו הוצאות כמו של מוסדות גדולים במדינה, אנו יכולים להרשות לעצמנו, למלווים וללווים ליהנות מרווחיות במידה שוויונית והוגנת. חשוב לציין שכל צעד שאנו עושים מלווה בפיקוח של גורמים מקצועיים ומנוסים. האינטרס שלנו הוא ליצור פלטפורמת הלוואות חברתית משגשגת בישראל ולכן אנו נמנעים מלסכן את המוניטין שלנו.

"כרגיל, אנחנו מעתיקים מעולם"

נכון חלקית! אבל למה להישמע שליליים? אם כבר "להעתיק" מהעולם, אז שזה יהיה לטובת הצרכנים. פלטפורמת eLoan שהוקמה על ידי קבוצת יזמים מתחומים הקשורים לענף הפיננסי עשתה "עלייה" למודל שהוכיח את עצמו בהצלחה רבה במדינות בולטות ברחבי העולם, למשל, בארה"ב ובאירופה. המטרה שלנו היא לגרום לכל אדם בישראל לקבל אלטרנטיבה נוחה ומשתלמת יותר לקבלת הלוואות בסדרי גודל שונים. לאור ההצלחה בחו"ל שמבוססת על היבטים חברתיים-כלכליים, אנו מקווים שיותר ויותר ישראלים ייהנו מהזדמנות זו.

"כל אחד יכול לקבל הלוואה"

לא מדויק. הקריטריון להיכנס למערך ההלוואות החברתיות קפדני כדי להעניק למלווים שקט נפשי וביטחון שהכסף שלהם יחזור במלואו. רק אנשים שהגישו את המסמכים הנחוצים, בעלי הכנסה קבועה והגיעו לפגישה פיזית עם צוות eLoan לאחר שהוכיחו שיש להם עבר נקי מהסתבכויות כלכליות יוכלו להשתתף בזירת ההלוואות החברתית שלנו. אנו מקפידים לבדוק שהלווים יהיו איכותיים גם כדי למנוע מאי נעימות עם המלווים וגם כדי לשמור על המוניטין שלנו.

"אסטרטגיה נכונה תביא לתשואות מצוינות"

נכון מאוד! אם המשקיעים שמלווים את הכסף ישכילו לעבוד לי שיטתיות מסוימת, צפויה להם הצלחה מבחינת תשואה. אנחנו ממליצים לכל משקיע לפזר את סכומי ההלוואה ולהקצות לכל הלוואה סכומים קטנים, כמו כן, להקצות סכומים שונים לכל לווה לפי הדירוג שלו. בצורה זו, תוכלו ליהנות מתשואות אופטימאליות עם רמות סיכון משתנות, תוך שאתם ממקסמים את אפשרויות הרווחים שלכם. אל תתפתו להשקיע סכום גדול באפיק אחד (זה נכון לגבי כל השקעה כספית), השתמשו בכלי החברתי בחכמה.

"בוא נקרא לילד בשמו – זה בנק וירטואלי"

ממש לא נכון! זהו אחד המיתוסים הנפוצים בקרב אנשים שמעולם לא ניסו להבין מהי פלטפורמת הלוואות חברתית. אנחנו לא מאשימים אנשים בספקנות, הרי כמעט בכל סיפור חדשותי קיימת שחיתות שמכרסמת באמון כלפי בני אדם. עם זאת, כאן תוכלו לברר באופן אישי ולהבין שמאפייני eLoan שונים לחלוטין מכל בנק. מלבד הריביות ההוגנות, אנו לא עוסקים עם חשבונות עו"ש, אין לכם עמלת פעולות ולמעשה, גם כספם של המלווים לא נמצא ברשותנו.

אם אתם זקוקים להלוואה לכל מטרה, לתקופה של עד חמש שנים, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולגלות עולם חדש של אפיקי השקעה, תשואה ותנאים מצוינים. פנו אלינו עוד היום כדי להצטרף לעתיד כלכלי טוב יותר.

כתיבת תגובה