המדריך לרכישת דלתות פנים לבית

קניית דלתות פנים היא אחת החשובות שתידרשו לעשות עבור הבית. הדלת אינה רק אמצעי כניסה לחדר אלא גם אמצעי הגנה על פרטיותכם. הגנה על פרטיות אינה מתבטאת רק באפשרות לסגור את הדלת ולהסתיר את עצמכם מהציבור, אלא גם לשמור על החדר שלכם אקוסטי, אטום ובמציאות הארצישראלית – רצוי שיהיה גם מוגן (לא עבור כל חדר, אבל בוודאי עבור חדר שהוגדר כממ"ד). איך עושים את זה? בוחרים בקפדנות רבה את זהותו של מי שימכור לכם את הדלתות ואם בחרתם בחברת פנדור סימן שלא התפשרתם. מכירת דלתות היא מקצוע לכל דבר ועניין, והאסון הגדול ביותר הוא פנייה לחובבים אשר לא יספקו דלת מתאימה.

כיצד מומלץ לבחור את ספק הדלתות שלכם?

בראש ובראשונה – עשו חושבים ובחנו מהי בכלל הדלת שהייתם רוצים שתהיה לכם בבית מההיבט הדקורטיבי. דייר אחד יעדיף דלת כפרית, והשני – דלת מודרנית. דייר אחד יעדיף דלת עם ידית גדולה והשני – יימשך דווקא לזו עם הידית הקטנה והטלסקופית. לכן, חשוב לעשות בירור צרכים בינכם לבין עצמכם ולגבש נוסחה עיצובית עבור הדלת. רצוי לעשות זאת ללא קשר לסחורה שתימצא בחנות, אלא על פי שיקול דעתכם העיצובי, ואם לא גיבשתם אותו, התייעצו עם מעצב פנים המתמחה בדלתות פנים. לאחר שעשיתם זאת, ודאו כי ספק הדלתות שלכם דואג לכם לכל צרכי האבטחה והאחזקה של הדלת:

· תעודת אחריות רב חודשית או שנתית לכל דלת שתירכש.

· תוספות נדרשות בדלת כמו חורי הצצה, מנעולים כאלו ואחרים, וכד'.

· שירות ותחזוקה עבור הדלת בכל מקרה בו זה יידרש.

צעדי הדרכה פשוטים לבחירת הדלת כאשר אתם בחנותו של הספק

1. היצמדו למפרט העיצובי שלימדנו אתכם לבנות בתחילת המאמר: בחרו בצבע, בצורה ובסוג ידית הדלת שתכננתם עבור כל חדר באשר הוא.

2. ודאו כי מידות הדלת תואמות למידות שלקחתם בעת התכנון העיצובי שלה.

3. ודאו כי חומרי הייצור שעל הדלת עמידים ולא מתקלפים או דוהים. בדרך כלל תעודת אחריות ארוכה מעידה על פרט זה.

4. בחרו מועד התקנה נוח בו תשהו בבית חלק נכבד מהיום, על מנת שיהיה לכם זמן לבחון ולבדוק את הדלת אשר רכשתם בטרם תשתחררו חזרה לשגרה.

כתיבת תגובה