המקום שבו תחליטו לחגוג


עומדים להתחתן? איפה עדיף לעשות זאת? אז עכשיו אפשר להבין טוב יותר את כלל הדברים שצריך לדעת לגבי אירועים וחתונות… בוא להכיר את תחום החתונות: אולמות אירועים, עיצוב ארועים ותקליטנים!

הזמנתם מקום לחתונה?

החלק הראשון בכל ארוע, הוא כמובן גן האירועים בו יתקיים הארוע. אפשרי שזה יהיה אולם ארועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה חוף הים. רק לאחר קביעת מקום האירוע, ניתן לתכנן את מועד האירוע, סגנון האירוע ואפילו לבחור את כל אותם הפרטים הקטנטנים שיהפכו את הארוע חוויה מהסרטים. לא חושבים שהגיע הזמן לערוך את הארוע?

באיזה אופן בוחרים מקום לחתונה? מחפשים אולם חתונות?

אינספור זוגות מתחבטים בינם לבין עצמם במשך שבועות לפני שהם מצליחים להחליט, ולא חסרות סיבות לכך. גנים שונים האחד מן השני בדברים רבים; מספר האורחים, התפאורה, סגנון הגשת המזון וגם המיקום הגיאוגרפי. כדאי מאוד לקבוע מבעוד מועד מה ברצונכם לתכנן, זה יקל עליכם בזמן שתחפשו את אולם האירועים שלכם…

אם אתם מגיעים לגן אירועים על מנת לבחון מקרוב, חובה לשים לב לפרטים הבאים: השטח נראה מספיק נקי ומצוחצח? המקום מתאים למספר המוזמנים? כמה מגישים באמת עובדים במקום? איש לא אוהב אוכל שפג תוקפו או מקום עם מפגעים… כדי למנוע תקלות במהלך ערב האירוע, כדאי לשים לב שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שמסקרנות אתכם!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

את היום שלכם תארגנו פעם אחת ויחידה (או כך לפחות אנו מקווים…), בגלל הסיבה הזאת פה אין מקום לפאשלות. באיזה אופן עושים את זה בלי בעיה? הכי טוב זה לא להתפשר לעולם על אף פרט! דהיינו, אם אתם חולמים על אולם ארועים רומנטי, מגיע לכם ללכת על זה…

ומה הלאה?

בהנחה וסוף סוף יש לכם אולם חתונה – אתם יכולים לחשוב על כל הדברים האחרים. לדוגמה עיצוב החתונה… אם עוד לא שמעתם על כך, מדובר על אמנות לכל דבר. בעזרת אנשי מקצוע המבינים בעיצוב ודקורציה, ניתן ממש בקלות לגרום לכך שהאירוע יהיה מדהים ואוריגינלי. על ידי שימוש במפות שולחן מעוצבות, לדוגמא, אפשר לשדרג במהירות את סביבת האירוע. המוזמנים שלכם שיגיעו יחושו מהדקה הראשונה שהם באיזשהו אירוע סוף הדרך ויחגגו כפי שבטוח לא יצא להם בעבר… זו יכולה להיות החתונה שלך!

רק לאחר שסיימתם להתעסק בענייני העיצוב, אפשר לטפל בדברים אחרים…

לרובנו נקרתה ההזדמנות באיזשהו שלב בחייהם להיות נוכחים באיזושהי חתונה. ארועים אלה הם לרוב נראים אותו הדבר – בורקסים שמנוניים, שתייה זולה ותאורה זולה. כדי להרים מסיבה ברמה אחרת, יש צורך במעט ארגון ויצירתיות. בצורה כזו ימשיכו לדבר על הארוע שלכם אפילו שנים אחרי… חייבים למצוא הכל לארוע?

איזה מזון כדאי להגיש?

בעבור אורחים הפרט החשוב היחיד זה הקייטרינג. בחירת שירות הקייטרינג תשפיע לא מעט על הזיכרון מהאירוע הזה, בגלל זה בכלל לא מומלץ להקל ראש או להתפשר בהחלטה זו. אז באמת מומלץ ללכת רק על קיטרינג איכותי ומנות מספקות. אף אחד לא רוצה אוכל לא טעים או אחד שנמצא על צלוחיות מיניאטוריות. תמיד ישתלם להשקיע קצת יותר כסף בשביל לדעת שהמזון שהאורחים יקבלו יהיה ממש טוב ומספק!

מה זה תערוכת חתונות? שירותי מוזיקה עוד לא מצאתם?

אחרי שהאבסתם את כלל האורחים, כדאי לבדרם, ויש המון דרכים למטרה הזאת. לפני הכל, אתם לא יכולים לדבר על חתונה ראויה מבלי לדבר על דיג'י. לא חושבים להזמין איזשהו איש סאונד מקצועי? בעזרתו יש אפשרות לשמח ולהרקיד את חבריכם במשך כל האירוע… אתם צריכים להיסגר על ז'אנר מוסיקה שאתם אוהבים, ואת שאר העבודה יבצעו עבורכם.

אחרי שקראתם את כל זה, ארגון והרמת חתונה בלתי נשכחת מעולם לא היה פשוט יותר… לעצות טובות ועוד מידע חשוב – שובו לבלוג לכל המאמרים, לשמחות שלכם.שתהיה חתונה טובה!

כתיבת תגובה