הנה מה שחשוב שתדע בנושא מגרשים לפירוק רכבים

מה זה בכלל מגרש לפירוק רכבים? האם יש יתרונות לשירות? ואיך מוצאים במידת הצורך?

נראה כי נכון להתחיל בלהבין מה זה בכלל מגרש לפירוק רכבים לפני שנרחיב קצת מעבר, אם כך מגרש לפירוק רכבים זה למעשה עסק אשר רוכש רכבים ישנים או כאלו שעברו תאונה והורדו מהכביש ומפרקים אותו לגומרים תוך חלוקה ברורה לשני קטגוריות.

  • מכירת חלפים משומשים – חלקים תקינים שניתן להתקין ברכב אחר מאותו הדגם שומרים ומחכים ללקוח הנכון עם הצורך המתאים. את החלקים שאפשר למכור מחלקים לקטגוריות כך שיהיה ניתן למצוא בקלות בהמשך ומאחר וברוב המקרים המגרשים יעדיפו לרכוש רכבים בעלי נוכחות גבוהה בכביש, זה רק עניין של זמן עד שיגיע הלקוח הנכון וירכוש את החלק.
  • מחזור הברזל – שניתן לפרק מהרכב שלא ניתן למכור עקב פגיעה או חלק פגום שעשוי ברזל זוהי דרך נוספת שמגרשי הרכבים מייצרים הכנסה מהרכבים שהם קונים.

על היתרונות ברכישת חלקים ממגרש לפירוק

היתרון העיקרי מתבטא במחיר משתלם יותר עבור החלק. ברוב המקרים שמגיעים למרגש לפירוק רכבים יש אפשרות להתמקח מעט על המחיר ולהוזיל את העלות, מומלץ להגיע לאחר בדיקה מהירה של השוק והבנה כמה עולה חלק שאתם צריכים אם הייתם רוכשים חדש מחנות.

במקרים רבים מדובר ברכבים שעברו תאונה לכן ישנם גם רכבים חדשים ממש שנפגעו רק באופן יחסי משטח הרכב ולכן ישנם חלקים חדשים ולרוב גם מקוריים אך עדיין מוגדרים "משומשים" ולכן יעלו פחות אל הם שהם במצב מצוין…

האם גם אני יכול למכור את הרכב למגרש?

התשובה היא כן, מגרשים הקונים רכבים לברזל ומחזור יכולים לרכוש גם מאנשים פרטיים את רכב ובלא מעט מקרים אפילו לשלם במזומן. כדאי להזכיר כי חשוב לעדכן במשרד הרישוי אודות הפעולה על מנת שהרכב לא יהיה רשום עוד על שם המוכר. חשוב לציין כי הסכום שתקבלו ישתנה בהתאם לסוג הרכב, מצבו המכני, שווי, הביקוש לרכב בשוק וכן פרמטרים נוספים… מגרשי פירוק לא משלמים את המחיר הגבוה ביותר אך מנגד יאפשרו לכם לחסוך זמן יקר בחיפושים אחר קונה או מכירה של חלפים באופן בודד. כך תוכלו להיפטר מהרכב מהר, ליהנות מקצת מזומנים ולהתקדם הלאה. ההמלצה היא לעשות בדיקה מהירה בין מספר מגרשים ולהבין היכן הדברים עומדים וכמה תוכלו לקבל בממוצע עבור רכבכם במצבו הקיים ולקבל החלטה בהתאם. במידה ומדובר ברכב ישן מאוד שאינו שמיש או כזה שעבר תאונה ועלות התיקון פשוט לא נורמלית שווה בהחלט לשקול אופציה זו…

כתיבת תגובה