הסרת שיער וטיפוח הציפורניים בשיטות שונות

אנחנו הנשים מטורפות על אסתטיקה, או לפחות רובנו, ואנחנו מוכנות לעשות כל טיפול אפשרי כדי להסיר את השיער המיותר וכדי לטפח את הציפורניים. הטיפולים עוזרים לנו להיראות טוב יותר וליצור רושם ראשוני חיובי. בעוד שהרבה נשים מעדיפות לטפח את עצמן לבד בבית, אחרות מעדיפות, ובצדק, לעשות הסרת שיער ולטפח את הציפורניים שלהן אצל קוסמטיקאית.

הסרת שיער בקריות היא נוחה הרבה יותר מאשר הסרת שיער באופן עצמאי בבית, מכמה סיבות: האחת, האישה המטופלת יכולה להמשיך בעיסוקיה (טלפונים, קריאה וכדומה) בזמן שהקוסמטיקאית מסירה לה את השיער. השנייה, רק אצל קוסמטיקאית אפשר לעשות הסרת שיער בלייזר ואין עוד צורך להתעסק בשעווה.

בכל אופן, אם בחרת להסיר שיער בשעווה או בלייזר, הרבה יותר נוח לתת למישהי אחרת לטפל בך בעוד שאת יכולה להמשיך להתעסק בעניינייך. והכי חשוב, גם אם מדובר בהסרה בשעווה, את יכולה להיות בטוחה שהקוסמטיקאית תולשת לך את השיער בצורה הרבה יותר מדויקת שמאפשרת עיכוב משמעותי בצמיחת השערות.

כמו הסרת שיער בלייזר בקריות כך גם טיפולים לטיפוח הציפורניים. במקום להסתפק בקיצוץ או שיוף הציפורניים בבית ומריחת לק שקנית בכמה שקלים באחת מרשתות הפארם, קוסמטיקאית יכולה לעשות לך מניקור פדיקור בקריות שמחזיר לך את הברק הטבעי לציפורניים שלך ונותן להן מראה אסתטי הרבה יותר.

אם את נוטה לכסוס ציפורניים, אין ספק כלל שאת צריכה את עזרתה של הקוסמטיקאית. קשה להחזיר לציפורניים שכססת את החוזק האמיתי שלהן ותידרש ממך עבודה רבה, אז למה שלא תעשי בניית ציפורניים בקריות ו"תלבשי" ציפורניים מלאכותיות עד שהציפורניים שלך יחזרו למצב האידיאלי שלהן?

עם בניית ציפורניים תוכלי להרשים את הסובבים בציפורניים חזקות, מבריקות ובריאות, והכי חשוב, היות ואי אפשר לכסוס את הציפורניים המלאכותיות שמדביקים לך, אין רמז, ולו הקטן ביותר, לכסיסת ציפורניים.

אם כן, טיפולים ביתיים לטיפוח הציפורניים ולהסרת שיער באופן עצמאי הם נחמדים למקרה חירום כשאין לך זמן להשקיע. אם את רוצה עבודה מדויקת שתיתן תוצאות מרהיבות לטווח הארוך, תמיד תעדיפים לפנות את הזמן לפגישה אצל קוסמטיקאית מקצועית.