הסרת שיער לסילוק שיער מיותר

שיער מיותר על עור הפנים או הגוף נוצר ברוב המקרים בגלל חוסר איזון בהורמונים ובגלל מחסור בויטמין B16. השיער המיותר גורם לנשים להרגיש לא בנוח עם עצמן וכל אחת מנסה להיפטר מהשיער בדרך שונה. טיפול לא מבוקר בשיער המיותר יכול לעשות נזק רב לעור וכדאי לעשות הסרת שיער בקריות אצל קוסמטיקאית מקצועית.

הסרת שיער בקריות יכולה להתבצע בשתי דרכים עיקריות: האחת היא תלישת השיער על ידי שעווה או פינצטה והשנייה היא שימוש בקרן לייזר. שתי השיטות מקובלות ואהודות ואין בהן דבר חדש, אך לכל אחת יש יתרונות וחסרונות.

הסרת שיער תוך תלישה של שערות מהשורש עם שעווה או פינצטה עושה את העבודה, אך רק לטווח קצר. בסופו של דבר, השערות ממשיכות לצמוח והמטופלת צריכה לחזור על הטיפול שוב ושוב. השיטה הזו טובה כשרוצים לעשות עיצוב גבות בקריות ומחפשים פתרון מהיר וטוב שלא עולה הרבה ושאפשר להמשיך לעשות לבד בבית.

עיצוב גבות בקריות הוא רק נקודה קטנה מאוד בכל שלבי הטיפוח של האישה והסרת השיער המיותר שהיא עושה. אזורים רחבים, כמו השוקיים והירכיים, ואפילו אזורים קטנים אך רגישים מאוד, כמו בית השחי והמפשעה, גוזלים זמן רב מהאישה שרוצה עור חלק ונקי משיער. הסרת שיער בלייזר בקריות יכולה לעזור לכל הנשים להיפטר לצמיתות מהשיער המיותר.

נשים שלא רוצות לבזבז זמן על הסרת השיער, ובעיקר אם הן לא רוצות לעשות תלישת שיער במקומות האינטימיים והכואבים (מפשעות ובית שחי) צריכות לעשות הסרת שיער בלייזר בקריות ולאחר מספר טיפולים לא יצטרכו עוד לתלוש שיער על בסיס קבוע.

יש כמה נקודות חשובות שצריך לדעת על הסרת שיער בלייזר. קודם כל, לא כל אחת יכולה לעשות הסרת שיער, והכל תלוי בעובי השערה ובצבע שלה. שנית, הטיפול לא נעים כמו גילוח וצריך בשבילו סף כאב מספיק גבוה. ולבסוף, ולא פחות חשוב, אם נמצא שאתם מתאימים לטיפול, רצוי שלא תעשו אותו בקיץ, כיוון ששילוב הטיפול עם השמש הקיצית יכול ליצור פיגמנטציה. על כן, עדיף לחכות לחודשים בהם השמש הרבה פחות חזקה.