הערכת מדריך הסקי שלך

עבור מתחיל, שיעורים בסקי מונעים פציעות וגורמים לך להרגיש בנוח על המדרונות. הוראות של  מומחה סקי מלמדים מהלכים  גם גולש עם ניסיון כלשהו לרמה חדשה ומתקדמת יותר, שיעורים לילדים הם חובה. תבצע הערכה עבור מדריך סקי לפני השיעורים הההזמנה, כך המטרות שלך בפגישתך יפיקו את המירב.

הוראות

שלב 1 תחשוב על סוג של הדרכת סנובורד סקי וסנובורד שאתה צריך לפני שאתה ניגש להערכה. הכן רשימה של צרכים כגון ניסיון ללמד ילדים, מומחה אילי או מדריך טוב עם מבוגרים מתחילים.

שלב 2 תבצע קודם הערכה לבתי הספר לסקי, קבל מידע אודות אלה באזור שלך או באתר סקי נופש שבו אתה מבקר. כמה מתמחים שיעורים בקבוצה וחלק הוראה פרטית, בעוד בתי ספר גדולים מכילים את שניהם.

 שלב 3 בהתחלה דבר על הצרכים שלך עם הראש של בית הספר לסקי, ולא מדריך סקי. בית ספר לסקי טוב יודע את הרקע של המדריכים שלו. הערך מבוסס מתשובות המנהל מתארים את הצעדים הבאים.

שלב 4 לשאול על הסמכה של המדריכים. מדריכי סקי מיומנים באמצעות הקורסים המוצעים על ידי האקדמיות ועמותות ברחבי העולם משיגים רמות של מומחיות.

 שלב 5 שאל על נסיון הגלישה הפרטי של המאמן. בחר מי שבצע גלישת שלג וסנובורד במגוון רחב של התנאים בהרים, מישהו שכבר מילדות על מגלשיים או אפילו מדריכה שלמדו סקי כמבוגר. נקודת המבט של החוויה מוסיף ליכולת הכוללת של המורה בהוראה.

שלב 6 קבלת מידע על הניסיון  של המורה בהוראה. זכור כי מורה מתחיל ברמה עם הוראה וניסיון סקי הוא לעיתים קרובות פחות טוב בתור אחד מהדרג הבינוני. זה פשוט תלוי בצרכים שלך.

 שלב 7 פגוש את מדריך סקי. ודא שיש ביניכם מערכת יחסים מבינה, תעבוד קשה על דברים חדשים זה מחייב חיבור עם האדם הזה, במיוחד במהלך הנסיעה הארוכה עד המעלית.

טיפים ואזהרות:
תבצע הערכת המדריך סקי לילדים שתהיה מבוססת על ניסיון שלו עם הצעירים ויחסי הקרבה שלו עם הילד שלך. מדריכי סקי חדשים לעיתים קרובות מוקצים לכיתות של ילדים. צריך להיות אדם מיוחד, הן ללמד את הילד ולהביא קצת כיף לתהליך הלימוד בכיתה. ככל שהרמה גבוהה יותר, המורה צריך לבצע יותר אימונים, הזה לא בהכרח אומר שהרמה של המורה לא טובה. זה שילוב של יכולת, הוראה אישיות וניסיון. מדריכים חלקם טובים יותר עם שיעורים בקבוצה מאשר יחידים, ולהיפך. שאל את הראש של בית הספר לסקי. אם אתם מעדיפים מורה זכר או נקבה, הקפד ליידע את בית הספר לסקי לפני שהוא עושה מטלות. זכור כי שיעורי סקי אינם זולים, ואתה משלם עבור שירות מומחים ואם משהו לא מתאים בסדר צריך לומר זאת. למד על רמות מדריכי הסקי להשיג על ידי ביקור באתרים איגוד מקצועי.

כתיבת תגובה