הפקת חתונה רפורמית

החלטתם להתחתן? הרבה מזל טוב, רק שעכשיו הכנסתם את עצמכם למסכת מפרכת של ארגונים, פגישות וחוזים לקראת האירוע הקרב ובא. איך מוצאים מקום לערוך בו חתונה? על אילו דברים צריך להתעכב ולאילו דברים מאוד חשוב להתייחס מבעוד מועד כשתצטרכו לבחור מקום לאירוע הגדול שלכם?

קודם כל, בקרו בגן או באולם והתרשמו ממראהו הכללי – התאורה, הקירות, הנוחות ותחושת המרחבים שיש בו. בידקו, מה גודל המרפסת, אם יש כזו? האם יש זרימת אוויר טובה? כמובן, האם אתם יכולים לראות את עצמכם חוגגים שם? את ההתרשמות כדאי לעשות כשבמקום יש אירוע כדי שתוכלו לראותו בפעולה, אך זכרו שייתכן והחוגגים כללו גם אקסטרות שהמקום לא כולל בחבילת הבסיס.

בקשו שיראו לכם רישיון עסק בתוקף והקפידו לברר אם המקום עומד בתקנות הבטיחות, מבחינת מספר יציאות חירום וסימונן, צינורות כיבוי, גישה לצוותי חילוץ והצלה, ושאין שם ליקויים מסוכנים כמו מערכות חשמל חשופות, צנרת מקולקלת וכדומה.

שאלו מה שירותי האולם כוללים. מקום שנשמע זול מאוד עשוי לא לחשב שירותים מאוד בסיסיים, שיתווספו לסכום ההתחלתי.

אולמות אירועים רבים מציעים עסקאות חבילה לבעלי השמחה הכוללות צוות צילום, די גיי ואף מעצב. בחירה שכזו עשוייה לחסוך לכם עשרות אחוזים מהמחיר הכולל, אך חשוב שתבררו גם עם נותני שירות חיצוניים אם הבחירה אכן טובה והאם הצוות המקומי שווה.

יש מקומות שמגבילים לפעמים את החוגגים בשעה. בררו לעומק עד איזו שעה אפשר להישאר, בכדי שלא תצטרכו לשלוח את המוזמנים שלכם הביתה בשעה מוקדמת מדי.

חייבים למצוא חתונה חילונית? לא יודעים איך מוצאים חתונה דתית? בחירת מקום לאירוע שלכם אינה דבר של מה בכך, אבל בהתחשב בכך שזו זאת ההוצאה הכי משמעותית, לכן חשוב לוודא שתקבלו לא פחות מהטוב ביותר ואת כל הדברים שביקשתם ועליהם. נתבקשתם לשלם אז שימו לב לפרטים הקטנים ובררו כל דבר, כי להיות קצת מעצבנים תמיד עדיף על פני כל מיני גילויים מאוחרים מדי שמביאים לאכזבה.

למאמרים נוספים על חתונה רפורמית, עיברו לאתר www.ganvradim.co.il/ ותעבירו את הזמן עד האירוע שלכם בלי בעיה.

כתיבת תגובה